24.09.2020

Ako žudite za promenom novi parfem je sve što vam je potrebno

Dolazak jesenje sezone oduvek je bio simbol novog početka, a samim tim i period kada žudimo za promenama na mnogim nivoima. U godini koja je po svemu drugačija od svih do sada, okretanje nove stranice verovatno nam je potrebnije više nego ikada, a put ka velikim ciljevima uvek započinje malim koracima, kao što je promena perspektive i osveštavanje soptvene autentičnosti i moći koju imamo u sebi.
Novi parfem oduvek je bio najmoćnije oružje kada želimo da započenemo naredno poglavlje života. Čak i ako niste pasionirani ljubitelj parfema nemojte zanemariti njihovu moć, makar i na podsvesnom nivou. Čulo mirisa naše je najmoćnije čulo, zbog čega pojedini mirisi bude u nama uspomene i sećanja toliko intenzivno da imamo utisak da ponovo proživljavamo samo iskustvo. Odgovarajući parfem podstiče na akciju, inspiriše i oporavlja, a do sada je urađeno na stotine studija koje pokazuju da mirisne kompozicije mogu da nam pomognu na putu do uspeha na svim životnim poljima.

Kao svojevrstan lični potpis svake žene, parfem mora biti u skladu sa njenim karakterom i porukom koju želi da pošalje svojoj okolini, sa odlukom da sledi sopstveni put. Jer snaga svake žene krije se u njenoj posebnosti i u iskustvima koja su je oblikovala. Jedino kad to shvatimo dobijamo istinsku snagu da krenemo napred.
Upravo je ta nova vizija ženstvenosti, istinska i slobodna, bila glavna inspiracija za stvaranje novog parfema kuće Armani Beauty. Sedam godina nakon što je lansiran prvi parfem iz kultne Si linije, čuveni brend krenuo je korak dalje i predstavio potpuno novu mirisnu kompoziciju My Way. Samo ime parfema simbolizuje uticaj životnih putovanja, bila ona geografska ili emotivna, na kreiranje našeg karaktera koji oblikuju ljudi koje srećemo i trenuci koje proživljavamo. U skladu sa tim, moto kampanje glasi: Ja sam ono što živim, a zaštitno lice je američka glumica Adria Arjona – inteligentna, znatiželjna, nezavisna i žena bez predrasuda, koja je sposobna da ceni svako životno iskustvo.

Iza jedinstvene mirisne kompozicije stoje dva priznata parfimera – Karlos Benaim i Bruno Jovanović, koji su spojili najlepše sastojke sa svih strana sveta ne bi li stvorili savremeni cvetni miris za novu generaciju. Svetao, moderan i ženstven, ovaj očaravajući parfem otvara se bergamotom iz Kalabrije i cvetom narandže iz Egipta. Fuzija koja stvara sjajnu blistavost nastavlja se indijskom tuberozom i infuzijom dve vrste jasmina (Jasmine Grandiflorum i Jasmine Sambac) takođe iz Indije, dok se bazne note sastoje od burbon vanile s Madagaskara, američke kedrovine i belog mošusa.
U nameri da nam osvesti činjenicu da delimo isti dom – planetu Zemlju, i svima otvori vrata ka srećnijoj budućnosti, sastojci ove mirisne kompozicije su prirodnog porekla dobijeni iz biološkog uzgoja, a glavne note – burbon vanila s Madagaskara, indijska tuberoza i egipatski cvet narandže proizvedeni su na etički način čime je pružena šansa ekonomski najranjivijim zajednicama.

Revolucija koju je Armani Beauty kuća započela ovim parfemom oličena je i u jedinstvenoj bočici, koja je napravljena tako da potraje. Prvi put u modernom svetu luksuznih mirisa lansirana je nova tehnologija ponovnog punjenja. Svaki format mirisa – 30, 50 ili 90 ml – dizajniran je tako da može da se otvori i napuni s refill pakovanjem bez da se izgubi i jedna kap parfema. My Way ponovno punjenje upakovano je u papirnoj kutiji (bez celofana), a ovim postupkom štedi se 64% plastike, 55% stakla, 32% papira i 75% metala.
Čep oroginalne bočice je poput talismana koji ćete poželeti da nosite svuda sa sobom. Boja plavog kamena simbolizuje boju Zemlje – univerzalnu boju koja nas ujedinjuje i povezuje s našom planetom dok je zlatni prsten simbol unikatnog puta koji svako od nas sledi. U trenutku kada su nam putovanja ograničena, novi My Way parfem nas pozova da zastanemo i pogledamo oko sebe, da prigrlimo sopstvena iskustva i da odlučno krenemo napred.

Foto: Promo

Poslednje vesti
Ne propustite