29.03.2015

Donosimo vam idealan dnevni meni ukoliko želite da imate ravan stomak

Znamo da nije moguće preko noći skinuti naslage sa stomaka koje obično taložimo tokom cele zime, ali je zato moguće da zahvaljujući pravilnoj ishrani smanjimo nadimanja koja su često uzrok zbog kog nismo zadovoljni kako nam izgleda ovaj deo tela. Američka nutricionistkinja Keri Glassman napravila je plan ishrane koji sadrži pet dnevnih obroka zahvaljujući kome garantuje dobre rezultate već tokom prvih dana. Najbolje od svega, što je većina namirnica koje ona preporučuje za konzumaciju dostupna u gotovo svim prehrambenim prodavnicama.

DORUČAK
Šolja zobenih pahuljica i šolja bobičastog voća uz dodatak kašičice putera od kikirikija
ILI
2 tvrdo kuvana jaja i šolja bobičastog voća

Zašto: Zob će ispuniti vaš organizam vlaknima koja u sebi ne sadrže šećer, kao većina žitarica. Dok nam maslac od kikirikija daje zdrave masnoće koje će vas učiniti sitim, a neće držati vodu u vašem organizmu. Bobčasto voće se jede jer je takođe bogato vlaknima.
Ukoliko se odlučite za kuvana jaja znajte da protein koji ona sadrže daje osećaj sitosti, a ne izaziva nadutost.

UŽINA 1

1/3 šoljice sirovih, neslanih oraha i 1 klementina
ILI
celer sa dodatkom 2 kašičice maslaca od kikirikija

Zašto: To su dve namirnice koje nam daju dobra combo vlakana, proteine, masti, a sadrže i vodu što vas čini sitim.
Ko se odluči za celer umesto oraha i voća potrebno je da doda puter od kikirikija kako bi uneo malo masnoća. S druge strane, celer je takođe bogat vlaknima.

RUČAK

1 zelena salata, 1/2 krastavca, 10 cherry paradajza, 1/4 šoljice iseckane šargarepe, 1/2 avokada, 1 tvrdo kuvano jaje, 1 kašičica semenke suncokreta, a preko svega iscediti 1 linum.

Zašto: Ovaj ručak kombinuje proteine koji su odlični za mršavljenje, zdrave masnoće i mnogo povrća. Uz ovakav obrok stomak vam nikada neće biti nadut.

UŽINA 2

1 čaša grčkog jogurta sa malo cimeta
ILI
1 šoljica narezanih krastavca sa 1 kašikom pirinča uz dodatak limuna
Zašto: Miris cimeta prirodno vas oslobađan od stresa i odličan je nakon napornog radnog dana dok je jogurt dobar za popodnevnu dozu proteina da biste bili siti do večere.
Ukoliko niste mlečni fan, krastavci će zadovoljiti žudnja za nečim hrskavim, a osim toga oni su puni vode i vlakana, koja daju osećaj sitosti satima.

VEČERA

200 gr lososa na žaru, spanać, 1 kašičica maslinovog ulja, beli luk i prženi komorač ili drugo korenasto povrće
Zašto: Losos je pun omega-3 masnim kiselinama koje će vam pomoći da se sagorite salo. Takođe nećete osećati glad tokom noći što je čest uzrok zašto ljudi odustaju od dijete.

Foto: Instagram

Poslednje vesti
Ne propustite