16.04.2015

Dovedite svoje telo u fit formu zahvaljujući šetnji u prirodi

Vežbanje ne mora uvek da podrazumevati odlazak u teretanu ili na grupne fitnes treninge na koje morate da odlazite u tačno određeno vreme. Umesto toga, da biste bili u fit formi, možete se jednostavno vratiti metodama koje su svima dostupne i imaju dobre rezultate. Zahvaljujući trčanju ili hodanju, ukoliko nemate dovoljno kondicije, možete ovog proleća imati savršenu figuru. Ako se dvoumite koju od ovih aktivnosti želite da primenjujete trebate prethodno da odredite svoje ciljeve i prioritete.
I trčanje i hodanje imaju svoje pluseve i minuse, međutim, ukoliko želite optimalno zdravlje i lagani gubitak kilograma – hodanje je pravi izbor za vas.
Tokom hodanja imate manju mogućnost za povredama nego kada trčite, a gotovo jednake benefite. Posebno se preporučuje osobama koje tek započinju svoju bitku sa kilogramima jer predstavlja manji stres za telo i ima veliki uticaj na zdravlje. Istraživanja su pokazala kako je samo 30 minuta hodanja dnevno pet dana u nedelji dovoljno za smanjenje rizika od srčanih bolesti, ali i za gubitak kilograma.
Međutim, treba imati na umu kako je za značajnije rezultate koji se tiču gubitka kilograma potrebno pojačavati intenzitet opterećenja. Jer brz hod daje bolje rezultate i veću potrošnju kalorija od sporog hodanja, a stručnjaci ističu kako je za potrošnju kalorija najbolja kombinacija trčanja i hodanja.

Poslednje vesti
Ne propustite