11.01.2015

Homoseksualni par u istorijskoj kampanji za Tiffany & Co.

U vremenu kada je priča o devojci koja sanja o tome da od svog dragog dobije čuvenu plavu kutiju sa vereničkim prstenom “Tiffany & Co.” postala gotovo kliše, ova svetska kompanija odlučila je da krene korak dalje. U svojoj najnovijoj kampanji “Will You?”, fotograf Peter Lindbergh uradio je sedam portreta različitih parova, od kojih je jedan homoseksualni. Za te potrebe nisu angažovali manekene, već su se slikala dvojica muškaraca iz Njujorka koji su i u stvarnom životu u vezi. Dok na ostalim slikama iz istorijskog serijala poziraju modeli poput Andreea Diaconu, Josephine Le Tutour, Luca Gadjus i Core Emmanuele.
– Danas put do braka nije više linearan, a prava ljubav može se dogoditi više nego jednom jer ljubavne priče dolaze u različitim oblicima – rekla je Linda Buckley, PR “Tiffany & Co.” za severnu Ameriku povodom nesvakidašnje kampanje i dodala:
– Tiffany verenički prsten je prvi korak u priči o paru koji želi da proživi zajedno i stvara odnos koji je duboko intiman i poseban. To je poruka koju želimo da prenesemo ovom kampanjom – dodala je ona.
Marketing stručnjaci tvrde da je ovo izuzetno pametan poslovni potez svetskog giganta u proizvodnji nakita, a pre njih mnogi drugi svetski brendovi poput “J. Crew”, “Gap” ili “Banana Republic” su angažovali homoseksualne parove za potrebe svoje promocije.

1p tss 11115

Poslednje vesti
Ne propustite