19.07.2015

Jelena Džolić i Helena Bilić: Kako su nastale majice LOLA.tees?

Statement majice sa natpisima daju poseban pečat svakoj odevnoj kombinaciji, a među mnogobrojnim modelima koji se danas mogu pronaći u ponudi izdvajaju se komadi sa potpisom LOLA.tees. Autorke ovog rastućeg brenda su drugarice Jelena Džolić i Helena Bilić koje su iz malog mesta Ljubuški u Hrvatskoj uspele da plasiraju proizvode koji su polako, ali sigurno osvojili region. Zahvaljujući kvalitetnim i originalnim proizvodima, uz dobro osmišljenu kampanju na društvenim mrežama, ove mlade dame uspele su da ostvare svoje snove. Uz kvalitetne majice one svojim klijentima pružaju i modernu i avanturističku životnu filozofiju. Sa Jelenom i Helenom razgovarali smo o njihovim počecima, ambicijama, a otkrile su nam i ključ svog uspeha.

1p lti 18715

Da li vam je bilo potrebno mnogo vremena da od prvobitne ideje stvorite brend LOLA.Tees?

– Nije nam bilo potrebno mnogo vremena jer smo imale jasnu viziju. S našom prvom kampanjom, Lola.tees je već postao brand, zahvaljujući pomno i uspešno odrađenom marketinškom planu. Prve majica koju smo napravile je bila one size model, u beloj i sivoj boji, pa smo ga nazvale „Lola“. Osimisle smo kroj koji bi odgovarao svima, bez obzira na visinu i godine. S ponosom možemo da kažemo da je taj model još uvek aktuelan, iako smo posle njega “izbacile” još dvadesetak novih krojeva i modela.

Zbog čega ste se opredelile za neizvesnu kreativnost umesto da potražite “siguran” posao?

– Jedno vreme smo kombinovale “siguran” posao sa ovim što radimo s “Lolama”. Ali, nakon nekog vremena, postaje jasno da se nečemu treba posvetiti stoprocentrno da bi se ostvario pravi uspeh i naravno, lično zadovoljstvo. Sada, kada smo ovome podredile svo svoje vreme i energiju, uopšte ne osećamo “težinu rada” jer istina je, zapravo u onoj izreci: “Nađi posao koji voliš i više nikada nećeš morati da radiš.”

2p lti 18715

Šta je po vama bilo presudno da u kratkom roku dobijete “armiju” sledbenika na društvenim mrežama?

– Mi dosta pažnje posvećujemo fotografijama, odnosno reprezentativnom prikazu naših proizvoda. Drago nam je da smo u tako kratkom roku postigle toliko fanova i da ljudi prepoznaju naš stil i filozofiju po kojoj se trudimo da živimo i radimo.

Majice sa natpisima nisu novina, po čemu se izdvajate od drugih proizvođača?

– Možda su presudne bile aplikacije pojedinih lokalnih natpisa odnosno izrazi koji se ne mogu naći na policama u prodavnicama drugih brendova. Primeri kao #evosvetrčim, #mimosvit, #malosutra su zapravo najprodavaniji natpisi ove sezone, a verujemo da ćemo iste aplikovati i na jesenje komade.

3p lti 18715

Gde pronalazite inspiraciju za nove modele?

– Inspiracija za modele nam dolazi po unutrašnjem osećaju, ali uvek polazimo od onoga šta bismo mi nosile. Ne postoji nijedan model “Lole” koji i mi same nemamo u ormaru. Kroz razgovor uvek dođemo do idealne kombinacije materijala i kroja, zatim izbacujemo protip i čekamo reakcije tržišta. Mi izbacujemo nove modele po vlastitom instinktu i ne ograničavamo se sezonskim kolekcijama. Pravila u modnom svetu se prebrzo menjaju, i jako nam se sviđa ta dinamika.

Ko su vaši klijenti?

– Naša prvotna ideja je bila da stvorimo modele koji će biti univerzalni na način da odgovaraju i mlađim curama i gospođama u zlatnim godinama. Četiri godine kasnije, radimo majice i za bebe i za bake, što nas jako raduje. Najsrećnije smo kada nam zadovoljni klijenti pošalju sliku outfita s našom majicom, a tu zaista ima svega, od rock festivala do venčanja ili poslovnih sastanaka.

4p lti 18715

Uz koje odevne komade najviše volite da nosite vaše majice?

– Najčešće uz farmerke ili suknje visokog struka, zavisno od prilike. Ponekad nas i same fascinira kako naši klijenti kombinuju naše majice, pa dosta radimo na tome da na društvenim mrežama objavljujemo slike naših kupaca u njihovim outfitima. To nam znači i potvrdu da, bez obzira na stil pojednica, “Lole” uvek “igraju”.

Zbog čega su LOLA.Tees majice idealan komad za leto?

– Lole su idealan komad za leto zato što su pamučne, prozračne, lagane, zavodljive, upadljive, zanimljive i naravno – imaju stav.

5p lti 18715

Poslednje vesti
Ne propustite