nas fld 26316
26.03.2016

Lako do fit forme: 8 saveta za lenje devojke

Ukoliko spadate u osobe koje mnogo rade, a kao glavni izgovor za fizičku neaktivnost navode to da nemaju vremena za teretanu, imamo za vas jednu dobru i jednu lošu vest. Loša je da način života u kome najviše vremena provodite sedeći ispred kompjutera ili televizora ne utiče samo na vašu formu već i na čitavo zdravstveno stanje, a dobra je da ne morate da odlazite u teretanu da biste sagorevali masne kalorije. Uz nekoliko malih promena navika, možete živeti zdravo i bez restriktivnih dijeta i napornih treninga.

1. Počnite da kuvate

Potrudite se da svakog dana pripremite sebi ručak koji će se bazirati na povrću i mesu ili ribi. Ukoliko vam je tokom radnje nedelje naporno da kuvate, uradite to tokom vikenda, a zatim stavite porcije u zamrzivač i svakog dana ćete imati zdrav obrok.

2. Fokusirajte se na zdrave grickalice
Često nam se dešava da na poslu osećamo glad između doručka i ručka koji uglavnom utolimo čipsem, grisinima, smokijem i drugim gricakalicama. Umesto njih koristiti ovas i druge žitarice celog zrna i bogate vlaknima, sveže voće ili orašaste plodove.

3. MCT ulje
Umesto običnog, počnite da bar jedan obrok tokom dana napravite sa MCT uljem. Njegova prednost je u tome što predstavlja jedinstveni oblik masti koji vam daje energiju umesto da se taloži u vašem organizmu, a osim toga, ubrzava metabolizam.

4. Vežbajte na poslu
Ako većinu dana provodite ispred kompjutera to ne znači da sve vreme morate da budete nepokretni. Opružajte noge u kolenima, a zatim ih spuštajte u intervalu od 5 minuta na svaka 2 sata.

5. Unosite mnogo vode
Ovaj savet ste verovatno čuli mnogo puta, ali se potrudite da zaista popijete punu čašu vode pre svakog obroka. To je mnogo efikasniji način da se rešite masnih naslaga nego što je unos manjeg broja kalorija.

6. Proteinski doručak
Zamenite pecivo koje verovatno jedete svakog jutra jajima, mesom ili ribom. Ove tri namirnice imaju mnogo gvožđa, vitamina D, omega-3 masnih kiselina, a bogate su i mnogim aminokiselinama. Zato će vam dati potrebnu energiju za početak dana, ali će poboljšati i rad vašem metabolizma.

7. Pešačite
Ako već nemate vremena za treninge, potrudite se da što je češće tokom dana pešačite.

8. Jutarnja gimnastika
Čak iako spadate u lenje devojke koje ne vole da vežbaju bar 2 puta nedeljno započnite dan jutarnjom gimnastikom. Ne morate da vežbate duže od 10 do 15 minuta. I to je dovoljno za vaše zdravlje.

Poslednje vesti
Ne propustite