11.02.2017

Luksuz u bočicama: Pet niche parfema za Dan zaljubljenih

Parfem kao poklon za Dan zaljubljenih? Zvuči otrcano, ali ne i kada je reč o niche parfemima. Oni su jedinstveni i nesvakidašnji. Poseduju stav – baš kao i osoba koja će ih odabrati. Nastali kao pobuna protiv klasičnih parfema koji povlađuju sladunjavim ukusima široke publike, netipičnim mirisnim piramidama ruše sva pravila u slaganju nota, a nakon nanošenja na kožu izazivaju pravu euforiju. U svetu parfimera oni predstavljaju himnu individualnosti i u svojim bočicama kriju luksuzne, unikatne mirise. Stvaraju ih najiskusniji i najbolji parfimeri koji su u njih utkali svo svoje znanje, a prodaju se u koncept-parfimerijama.
Na našem tržištu dostupni su jedino u art parfimeriji Metropoliten, a u širokoj ponudi koja se krije iza vrata ove radnje odabrali smo 5 ženskih niche parfema koji mirišu na zavođenje. Zato su najlepši poklon koji jedna žena može da dobije za Dan zaljubljenih, a najmudrije dame priuštiće ih same sebi – ukoliko žele da rasplamsaju strasti svojih partnera sa samo nekoliko kapljica ovih čudotvornih nota.

2np 11217

1. Kilian – Good Girl Gone Bad

Prepustiti se ili se odupreti? Ovo je neobuzdan miris, cvetni vrtlog iz kog nije lako izaći. Otvara se cvetom osmantusa koji podseća na slasne kajsije, cvetom narandže i ružom. Potom se sa kožom stapaju tuberoza, jasmin i narcis. Strastven je i razvija nemir i iskušenje. Kutija je inspirisana art deco kutijama za cigarete, ukrašena zmijom od 24-karatnog zlata, sa očima od Swarovski kristala. Igra belog i zlatnog slika je borbe između čistote i taštine.
Miris pripada kolekciji In the Garden of Good & Evil. Priče na kojima su zasnovani ovi mirisi varijacije su na temu prvobitnog greha, te klasične teme umetnosti koja vibrira u različitim formama u svakom od mirisa kolekcije. In the Garden of Good & Evil ima mirise koji nas uvode u Rajski vrt na zadnja vrata, u susret senovitim senzualnim užicima koji nas zavode i očaravaju u Kilijanovim kolekcijama. Ako zatvorimo oči, svi simboli prvobitnog greha pohrliće ka našim čulima: zmija se uvija oko tela, jabuka otkriva svoj miris, bašta se otvara pred vama. Ovo je svet opasnosti: telsnih greha, sramnih želja, strasnih i grešnih misli.

 

Cena:25.830 RSD (50 ml EDP)

Cena:25.830 RSD (50 ml EDP)

2. Comme des Garcons – Grace by Grace Coddington

Legenda modnog sveta Grace Coddington i pasionirani ljubitelj niche parfema, za kreiranje prvog mirisa sa svojim potpisom izabrala je saradnju sa brendom Comme des Garcons. Reč je o kući koja za sobom ima 75 parfema i reputaciju stilski besprekornog razvoja, pod vođstvom još jedne inspirativne i kreativne žene – Rei Kawakubo. Prva mirisna ljubav Grace Coddington koju je ponela iz rodne Britanije su ruže. Bočica parfema prati njenu ljubav prema mačkama koju je Grace predstavila i u svojoj autobiografiji “The Catwalk Cats” u kojoj su crteži i fotografije njene dve ljubimice – desetogodišnja Pumpkin i beba Blanket.
Gornje note ovog parfema prožete su citrusnom svežinom ulja bergamota uz aromatični dodir mente, bosiljka, kardamona i crvenih papričica. Mirisna piramida nastavlja se centralnim notama marokanske ruže, frezije i breskvinog cveta, dok su u samoj bazi vetiver, kašmirsko drvo, beli mošus i amber.

Cena 18.150 RSD (100 ml EDP)

Cena 18.150 RSD (100 ml EDP)

3. Frederci Malle – Dans Tes Bras
Senzualan miris, intiman – poput traga koji za sobom ostavlja voljeno biće, mirisa koji stvara laku zavisnost, mirisni ogrtač koji ćemo voleti. Odabrane su note mošusa, drveta i smola, tako teške da se obično upotrebljavaju samo kao podloga u parfemima – i dali im vodeću ulogu u ovom mirisu. Ideja je bila da se definiše trag koji za sobom ostavlja topla koža, intimni kompleks mirisa sa dodirom soli. Otuda i ime parfemu: “U tvom zagrljaju”.
Kreator ovog čarobnog parfema je čuveni znalac Frédéric Malle koji ovu profesiju nosi u krvi. Njegov deda, Serge Heftler Louiche, osnovao je parfimersku kuću za Dior, a Frédéric-ova majka radila je kao umetnički direkor u istoj kući. Malle je odrastao u svetu u kom su “nosevi” bili kraljevi, a parfimerstvo umetnost. Na početku karijere radio je u vodećoj instituciji za kreiranje parfemskih supstanci Roure Bertrand Dupont, a u njegovoj biografiji upisan je i nezavisni konsultantski rad za nekolko prestižnih brendova. Uvidevši na koji način se mirisi danas kreiraju i plasiraju, odlučio je da svoj san o parfemu kao umetničkom delu pretvori u stvarnost.

Cena: 23.320 RSD (100 ml EDP)

Cena: 23.320 RSD (100 ml EDP)

4. Juliette Has a Gun – Mmmm…
Mnogo slasti, 0% kalorija. Originalno ime za originalni parfem koji se može opisati kao onomatopeja uživanja, žamor slasti, žargon prolaznih i slatkih momenata. “Mmmm” je izbor za hedoniste. Jer užici za nepce i nos prevazilaze generacijske, polne i kulturološke granice, oni su univerzalne strasti. Gurmansko-mošusan miris podseća na detinjstvo i donosi uspomene na slatkiše i plastelin. Gornje mirisne note rezervisane su za neroli, maline i geranijum, srednje za cvet narandže, iris, jasmin sambac i tuberozu, a u baznima su mošus, pačuli, sandalovina, salicilat.
Ako vam kažemo da je brend Juliette Has a Gun stvorio Romano Ricci – praunuk čuvene dizajnerke Nine Ricci, onda vam je jasno da u je u njegov DNK duboko urezana kreativnost. Njegov recept za uživanje glasi: pomešajte 10 grama nerolija, 28 grama jasmina, kockicu putera od irisa, rastopite malo karamela, ukrasite jagodama – sve dok vam ne krene voda na usta. Na kraju lagano umešajte prstohvat sandalovine i trun pačulija. Promešajte drvenim štapićem, da se sastojci sjedine i ostavite da odstoji četiri nedelje. Poprskajte šećerom u prahu… Mmmm…

Cena: 13.860 RSD (100 ml EDP)

Cena: 13.860 RSD (100 ml EDP)

5. Maison Francis Kurkdjian – Feminin Pluriel
Miris čiste ženstvenosti. Cvetni buket ruže, jasmina, cveta narandže, uz dodatak ljubičice, irisa, i đurđevka. Neodoljivi odraz bezvremene ženstvenosti od jednog od najboljih parfimera današnjice.
Francis Kurkdjian rođen je 1969. u Parizu, a odluku da postane parfimer doneo je već u petnaestoj. Sedam godina kasnije kreirao je Le Mâle, prvi muški miris Jean Paul Gaultier-a, i danas jedan od najprodavanijih u svetu. Sa 25 godina, postao je zvezda, a među njegovim parfemima su i kultni Diorov Eau Noire, Narciso Rodriguez for Her, Elizabeth Arden Green Tea… Brend Maison Francis Kurkdjian osnovao je sa vizijom da postane Guerlain 21. veka. To je kuća senzualnih, originalnih, izražajnih mirisa koji će biti izraz slobodne kreativnosti, novi simbol francuskog stila i parfemskog umeća.

Cena: 17.640 rsd (70 ml EDP)

Cena: 17.640 rsd (70 ml EDP)

Poslednje vesti
Ne propustite