09.07.2015

Majice LOLA.tees “zapalile” su društvene mreže, a nije im odolela ni Severina

U vreme kada vlada uniformisanost u svetu high street brendova, originalni odevni komadi cene se više nego ikada. U skladu sa takvom filozofijom nastale su majice brenda LOLA.tees koje su osvojile najpre Hrvatsku, potom region, a dospele su i do svih delova sveta. Jedinstveni natpisi nikoga ne ostavljaju ravnodušnim, pa tako nisu ni pop zvezdu Severinu Vučković koja je nedavno na svom koncertu odenula jedan od komada iz letnje kolekcije.
LOLA.tees avantura počela je kada su se dve drugarice Jelena Džolić i Helena Bilić nakon završenih studija vratile u rodnu Ljubuški odlučne u nameri da izraze svoju kreativnost i ostvare ono što su zacrtale. Lola je samostalna devojka koja zna šta radi, a tees – majica. Statement majice sa natpisima daju poseban pečat svakoj odevnoj kombinaciji i potrebne su svima bez obzira na godine, a jedinstvene modele voli svaka žena.
Iako su svoj mali biznis započele u hrvatskoj provinciji, zahvaljujući društvenim mrežama njihove unikatne kreacije u kratkom roku “zapalile” su Facebook i Instagram. Tako su proizvode uspele da popularizuju u čitavom svetu.
Kao svoj ključ uspeha, osim kreativnosti, ističu i dozu ludosti da se odvaže da iz Ljubuškog lansiraju majice. Hrabrost se isplatila, pa su sada majice LOLA.tees postale jedna potpuno nova filozofija života.

1p lt 8715

2p lt 8715

3p lt 8715

4p lt 8715

5p lt 8715

6p lt 8715

8p lt 8715

7p lt 8715

 

Foto: Facebook/LOLA.tees

Poslednje vesti
Ne propustite