23.02.2015

Marciano Guess prolećna kampanja nas je oborila s nogu

Stigla je nova prolećna kampanja za MARCIANO GUESS i osvojila nas je već na prvi pogled. Američki brend ovog puta predstavlja zadivljujuću plejadu atraktivnih devojaka među kojima su Solveig Mork, Xenia Deli, Rachel Mortenson i Yaru Khmidan. Na očaravajućim fotografijama, društvo im pravi Eugen Bauder uz pomoć koga su otelovorile bezvremensku eleganciju i prefinjenost. Kampanju je osmislio kreativni direktor Paul Marciano, predsednik kompanije GUESS inc, dok fotografiju potpisuje dinamični duo Hunter i Gatti.

1p mg 23215

Fotografije prikazuju modele u smelim seksi pozama ispred hladne vodeno plave pozadine sa elegantnim belim gigantskim logom M koji odvlače poglede posmatrača sa jarkih boja i jedinstvenih printova iz prolećnog dela kolekcije.
Kampanja predstavlja najiščekivanije modne siluete sezone. Za dame, tu su večernje haljine, kombinezoni, pencil suknje, blejzeri i koktel haljine prožete cvetnim detaljima i seksi animal printovima u rasponu od bebi roze, zelene, breskve i energetskih plavih nijansi. Mini haljine sa zlatnim lancem i rajsfešlusom daju nesvakidašnju notu silueti i edgy crtu ultra-ženskoj kolekciji. Za muškarce, tu su čisti i rafinirani strukturirani blejzeri, pantalone i polo majice kratkih rukava uz bomber jakne i lagane džempere u smelim jarkim bojama.

2p mg 23215

Kolekciju proleće/leto 2015. možete kupiti u prodavnici MARCIANO GUESS u Beogradu – Knez Mihailova 33, kao i GUESS radnjama u Delta city i Ušće shopping centru, te Novom Sadu – Pozorišni Trg 7 i multibrand prodavnicama FASHION&FRIENDS u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu.

3p mg 23215

Poslednje vesti
Ne propustite