Marilyn Monroe je novo zaštitno lice brenda Max Factor

Iako je Marilyn Monroe umrla još 1962. godine, njen lik ne prestaje da intrigira javnost širom sveta! U skladu sa tim, kozmetički brend „Max Factor“ doneo je logičnu odluku da ikona zlatnog Holivuda bude njihov novi ambasador. Pitate se kako je to moguće?
Na ovakav neobičan korak oni su se odlučili, jer je čuvena glumica posećivala salon u Holivud Bulevaru koji je preteča ovog kozmetičkog brenda. Tako su čelnici „Max Factora“ objavili fotografiju iz 1940. godine na kojoj se može videti „preobražaj“ ove glumice od prosečne devojke u pravu zavodnicu. To su iskoristili kako bi istakli efekat koji se može postići njihovom šminkom. Plašljiva Norma Jeane zahvaljujući make-upu postaje zavodljiva i seksipilna Marilyn Monroe.
– Marilyn je imala make-up koji su činile crvene usne, odličan ten i dramatično istaknute oči u 1940. godini, a takav izgled i danas dominira u modnoj industriji – rekao je Pat McGrath, kreativni direktor „Max Factora“.
Podsećanja radi, Monroe je umrla 1962. godine, kada je imala samo trideset i šest godina, ali i dalje zarađuje nekoliko miliona dolara godišnje. Prava na njen prihod ima kompanija „Authentic Brands Group“, a prema Forbsovoj listi ona je na šestom mestu osoba koje nisu više među živima sa najvećom zaradom.
Pogledajte kako izgleda u novoj kapanji „Max Factora“.

1p mmmf 7115

Podeli

Scroll to Top