02.11.2015

Martina Budek: Želim da Aman odeća zaživi u ormarima žena

Mnogi od nas često pomisle da bi voleli da se probude u drugačijim okolnostima, ali su samo retki spremni za radikalne korake. Među njima je naša današnja sagovornica Martina Budek. Diplomirana ekonomistkinja iz Zagreba koja je sedam godina veoma uspešno radila kao televizijski producent na RTL-u, odlučila je da svoju ljubav prema modi pretoči u posao. Tako je nastao brend Aman čija je prva kolekcija prikazana na proteklom Bipa Fashion.hr-u. Dobre reakcije nisu izostale, a garderoba sa potpisom ovog brenda sigurno će se naći u ormaru svake žene koja voli lepe i kvalitetne komade.
Šta je bilo presudno da napustite televiziju i započnete karijeru dizajnerke?
– Modni dizajn je moja dugogodišnja ljubav, a sama odluka o pokretanju vlastitog brenda je dugo sazrevala. Nije mi bilo lako da napravim rez – televizijska produkcija je intenzivan biznis koji vrlo lako preraste posao i postane način života. Moje kolege i nadređeni su mi, oduševljeni tom kreativnom idejom, pružili veliku podršku i, naravno, svi su došli na reviju!

Foto: Fashion.hr

Foto: Fashion.hr

Nedostaje li vam posao na televiziji i adrenalin ili su uzbuđenja jednaka i u dizajnerskom svetu?
– Moda i televizija su prema intenzitetu angažmana dva srodna biznisa – adrenalin, kratki rokovi, kreativnost i količina uložene energije, te način obraćanja publici odnosno klijentima – rezultati se prezentuju javno. Zasad mi ne nedostaje televizija, a sa kolegama sam i dalje u kontaktu. Sav fokus mi je usmeren na Aman, a i nisam sklona osvrtanju unazad.
Koliko dugo ste pripremali prvu kolekciju?
– Samu kolekciju sam osmislila za nekih šest meseci, ali razvoj kompletnog projekta je potrajao duže od godinu dana – od vizualizacije i brendiranja do proizvodnog pogona i prodajnog mesta.

Foto: Fashion.hr

Foto: Fashion.hr

Kome su namenjeni komadi sa potpisom brenda Aman?
– Svim ženama koje žele finu, udobnu odeću sa daškom luksuza, svaki dan i u svakoj prilici. Lep komad odeće više nije rezerviran samo za posebne prilike.
Dobili ste odlične reakcije nakon učešća na Bipa Fashion.hr-u. Jesu li one prevazišle vaša očekivanja?
– Nisam mnogo razmišljala o očekivanjima, jednostavno sam radila u smeru svoje vizije, kako same kolekcije tako i načina prezentacije na Bipa fashion.hr reviji. Tako da sam sjajnim reakcijama, moram da priznam, prijatno iznenađena, izuzetno sam srečna što je moj rad prepoznat.
Gde se mogu kupiti vaši komadi?
– Kroz petnaestak dana, u Zagrebu se otvara Aman prodajno mesto, na adresi Maksimirska 27. Verujem da će ga ubrzo slediti i web shop.

Foto: Fashion.hr

Foto: Fashion.hr

Kakve su vam ambicije? Kako će se razvijati brend u budućnosti?
– Najvažnije mi je da brend bude prepoznat od strane klijentkinja, da zaživi u svakodnevnom životu, u ormarima svih žena koje će se pronaći u Aman estetici.
Koliko vam se život promenio od kako ste promenili zanimanje?
– Nova sam, pa mi je najveća promena što svaki dan učim, istražujem, dolazim do novih spoznaja i ideja. Promena je najviše u fokusu, a potreban je i intenzivniji lični angažman u svakom detalju posla.

1p a 301015

Foto: Fashion.hr

Foto: Fashion.hr

Foto: Fashion.hr

Poslednje vesti
Ne propustite