26.09.2015

Miris i ukus prirode: Autentični proizvodi sa “All nut” potpisom

Inspirisani prirodom i u želji da na našem tržištu ponude nešto novo, bračni par Jasna i Miroslav Stojanović stvorili su autentičan srpski brend “All nut” koji je brzo našao put do potrošača. Reč je karakterističnom konceptu prirodnih proizvoda čija su baza hladno ceđena ulja šljive, kajsije i lešnika. U ponudi su asortiman za ishranu i kozmetički preparati.

1p n 26915

Svi kozmetički proizvodi sa “All nut” potpisom napravljeni su ručno, od prirodnih sastojaka, bez parabena, sulfata, štetnih emulgatora i konzervansa. Tu su dnevne i noćne kreme za lice, krema za ruke, losioni za telo, serumi za lice od lešnika i šljive, melem šljiva kleka i melem lešnik, neven, lavanda, šampon, losion za sunčanje sa prirodnim faktorom zaštite 12. Zatim sapuni izrađeni po starinskoj recepturi, od biljnih ulja i masti uz dodatke eteričnih ulja, ulja za masažu i još mnogo toga.

2p n 26915

U ponudi su i sveće od pčelinjeg voska sa eteričnim uljima, bez parafina. Prirodni osveživači vazduha – mirisne smole iz Omana u koje spadaju različiti tamnjani, jasminovo, sandalovo, harmanovo drvo i drugi. Svileni jastučići punjeni lavandom i heljdinim ljuspicama i slični proizvodi koji mogu biti idealni za poklone.

3p n 26915

Kada je reč o gastro asortimanu, između ostalog, možete pronaći veoma hranljiva hladno ceđena ulja šljive, kajsije i lešnika, zatim putere od istih sirovina, kao i brašna, dok se za izradu sirćeta koristi kupina.

4p n 26915

Ova lepa priča upotpunjena je autentičnim pakovanjima proizvoda, a “All nut” radnja u Čumićevom sokačetu svakog posetioca osvoji već na prvi pogled. Osim jedinstvenog enterijera inspirisanim prirodom koji je delo vlasnika, čarobnim mirisima koje ćete osetite već na prvom koraku nećete odoleti.

5p n 26915

Prvobitnu ideju za brend, Jasmina i Miroslav dobili su pre više od šest godina, a njihovi proizvodi nastali su u saradnji sa stručnjacima sa Tehnološkog fakulteta iz Novog Sada i Hemijskog fakulteta iz Beograda. Dokaz kvaliteta njihovog koncepta su prvenstveno zadovoljni kupci koji se iznova vraćaju, ali i mnogi strani mediji kao što su francuski Elle ili WallPaper koji su pisali o ovim autentičnim proizvodima.

6p n 26915

7p n 26915

8p n 26915

9p n 26915

10p n 26915

Foto: Facebook/All Nut

Poslednje vesti
Ne propustite