29.09.2015

Muslimanska manekenka sa hidžabom u H&M kampanji o kojoj svi pričaju

Da se pojam lepote menja i da klasične lepotice više nisu jedini sinonim za atraktivan izgled, dokazuje i poslednja u nizu kampanja brenda H&M. U cilju promovisanja reciklaže odeće, švedski brend snimio je reklamu kojom podstiče i toleranciju. U jednominutnom video spotu naziva “Close The Loop” pojavljuju se plus-size modeli, manekenka koja ima amputiranu nogu, transrodni model i nekoliko pripadnika Sikh plemena, ali i Iggy Pop i Tess Holliday.
Najveću pažnju ipak je privukla dvadesettrogodišnja muslimanka Mariah Idrissi koja nosi hidžab. Ovo je prvi put da se u nekoj kampanji pojavljuje devojka sa maramom karakterističnom za pripadnice muslimanske veroispovesti. Autori projekta pronašli su Mariah na Instagramu dok je ona morala da traži dozvolu od svoje zajednice da bi učestvovala u projektu.
– Ne znam zašto je baš sad hidžab toliko moderan. Možda jer je proteklih godina veliki broj mojih sunarodnica koje ga nose svakodnevno doputovao u Evropu pa je postao mainstream u modi – rekla je dvadesettrogodišnja lepotica i prenela svoje utiske sa snimanja.
Uslov da bude deo kampanje bio je da ni jedan muškarac ne sme da je dodirne.
– Ukoliko bi kamerman primetio nešto čudno onda bi morao da pozove neku ženu da mi namesti odeću ili sam hidžab. Bilo je slatko iskustvo.
Pogledajte ovaj nesvakidašnji video spot.

 

Poslednje vesti
Ne propustite