nas c 13719
13.07.2019

Najefikasnija vežba za oblikovanje nogu i zadnjice

Odluku da počnemo da vežbamo obično donosimo leti, ali ne postoji pravo vreme kada su u pitanju dobre navike. Ukoliko se još niste aktivirali, nije kasno da krenete s treninzima kako bi imali figuru o kakvoj ste odavno sanjali. Kada govorimo o tome kakve rezultate žene žele da postignu kada trenraju, odgovor je uglavnom isti – ravan stomak i zategnute noge i zadnjica. O najefikasnijoj vežbi za trbušne mišiće već smo vam pisali (ovde), a danas fokus stavljamo na oblikovanje nogu i gluteusa.

6c 13719

Vežba koja se u ovom slučaju preporučuje verovatno vam je već poznata, a to su čučnjevi. Ukoliko ih izvodite pravilno, oni će, osim mišića nogu i zadnjice, aktivirati i vaše stomačne mišiće, pa bi idealno bilo da nekoliko serija čučnjeva postanu sastavni deo vašeg treninga. Ako ne znate kako se pravilno izvode, pogledajte video ispod teksta. Ako niste u dobroj kondiciji, za početak će biti dovoljno da uradite seriju od 15 do 20 čučnjeva dnevno, a nakon desetak dana možete pojačati tempo na dve serije dnevno.

Foto: @basebodybabes

Poslednje vesti
Ne propustite