nas nps 26320
26.03.2020

Namirnice koje možete jesti pre spavanja jer neće ostaviti posledice na vašu liniju

Kako vreme koje provodimo u izolaciji protiče tako sve češće posežemo za omiljenim zalogajima, koji su neretko prave kalorijske bombe. Mnogi slobodne trenutke koriste za isprobavanje novih recepata, a verujemo da su čak i oni koji su najdisciplinovaniji po pitanju zdrave ishrane, u ovom periodu zgrešili. U tome nema ničeg lošeg, jer postoje oni periodi u životu kada se kalorije ne računaju, ali da na početku letnje sezone ne biste očajavali, možda je dobra odluka da u narednim nedeljama za večeru konzumirate hranu koja ubrzava metabolizam. Zato smo sastavili listu namirnica, koje bez griže savesti možete jesti čak i neposredno pre spavanja, jer vam neće opteretiti želudac, a istovremeno će pospešiti sagorevanje kalorija koje ste uneli tokom dana. Osim toga, nećete otići u krevet praznog stomaka što može uzrokovati nesanicu i nervozu, a tada obično dolazi do scenarija po kom idemo do frižidera i hvatamo se za najkaloričnije proizvode.

1n 221019

@alison_wu

ŠARGAREPA

Šargarepa može poslužiti kao zdrava zamena za čips ili neku drugu hrskavu grickalicu. Odlična je za zdravlje zuba i očiju, a pomoćiće vam da imate mirniji san. Ona takođe sadrži veliki broj vitamina i minerala, tako da će vam vaše telo biti zahvalno.

GRČKI JOGURT

Ima malo masnoće, dosta proteina, a bićete veoma siti. Zato je grčki jogurt odličan izbor za večernju užinu. Za još bolji užitak možete dodati i nekoliko malo omiljenog voća.

SUVE SMOKVE

Tri ili četiri komada će zavarati vaš apetit. Ukoliko budete i dalje gladni, suve smokve se odlično slažu sa sirom, pa eto ideje za zdravu kombinaciju.

SVEŽ SIR

Svež si jer, takođe, jedna od vrlo zasitnih namirnica bogata proteinima i aminokiselinama koje pospešuju gubita Jedni vole kravlji, drugi kozji, a ni s ostalim varijantama svežeg sira nećete pogrešiti.

2n 221019

@alison_wu

ZELENO POVRĆE

Većina zelenog povrća sadrži malo kalorija, ali je bogato proteina pa će vas lako zasititi. Stoga, nećete pogrešiti ako pre spavanja pojedete bilo koje zeleno povrće. To mogu da budu razne lisnate salate ili zapečeni brokoli. Možete da napravite i smoothie od kelja, blitve ili spanaća.

ĆURETINA

Ćuretina je odličan izbot za obrok pre spavanja jer ne sadrži mnogo kalorija i masti, a zadovoljava sve potrebe za proteinima.

TAMNA ČOKOLADA

Što je tamnija, to je zdravije. Odnosno, što čokolada sadrži veći procenat kakaoa, to će pozitivnije uticati na vaše zdravlje.

BOBIČASTO VOĆE

Jedna šolja jagoda, malina ili borovnica odlična je večernja užina jer nema mnogo kalorija, ali je prepuna vitamina, antioksidanasa i vlakana. Za još bolji ukus ih možete preliti umućenom biljnom pavlakom.

blueberries-house-doctor-striped-bowl

@alison_wu

Naslovna fotografija: @ladyaddict
Foto: Instagram

Poslednje vesti
Ne propustite