Naomi Campbell i Jourdan Dunn: Novi Burberry tandem
Među mnogobrojnim titulama koje mu se pripisuju, kreativni i izvršni direktor modne kuće “Burberry”, Christopher Bailey sa se pravom može i genijem za osmišljavanje tandema. Nakon što je početkom godine udružio Kate Moss i Caru Delevingne u kampanji za parfem “My Burberry”, on je otišao korak dalje. Za potrebe nove kampanje, stvorio je novi par manekenki iz Velike Britanije, a ovog puta to su tamnopute Naomi Campbell i Jourdan Dunn. I postigao je ono što je želeo! Privukao je veliku pažnju javnosti već prvog dana kampanje, a sada nam samo ostaje da vidimo da li će ovaj duo nadmašiti popularnost do sada neprikosnovenih – Kate i Care.
– Naomi i Jourdan su britanske ikone, snažne i prekrasne žene, koje su savršene za našu najnoviju kampanju, pa je saradnja bila na obostrano zadovoljstvo i velika čast – rekao je Christopher Bailey.
Poznate manekenke na fotografijama izgledaju kao sestre, stilizovane u živopisne mantile i marame pastelnih tonova. Snimanjem je kao i uvek rukovodio Mario Testino, a ključni komad je bio prepoznatljivi Burberry trenč ukrašen šarenim printom. Zanimljivo je da je Naomi poslednji put s brendom sarađivala 2001. godine i to u kampanji sa Kate Moss, a Jourdan 2011. s Carom Delevingne. Sada su modeli samo zamenili uloge.