Leto 2020
04.03.2016

Nesvakidašnja Camper kampanja inspirisana Majorkom

Španski brend obuće Camper predstavio je media kampanju za proleće/leto 2016. koja se sastoji od 11 pop personifikovanih fotografija posvećenih ostrvu Majorka, a koje je osmilio kreativni direktor Romain Kremer.

1c 4316

Podeljena na tri segmenta, kolekcija je nazvana po trima oblastima na ostrvu uparenim sa ključnim modelima sezone kao što su Marta, Mateo i Dub koji reflektuju atmosferu umetničke kolonije Deia, Isamu koja ide uz kristalno čiste vode Es Trenc dok modeli Marges, Dub, Paradise, Marta i Kobarah personifikuju party histeriju Arelluf.

4c 4316

– Za kolekciju proleće/leto 2016. godine sam se osvrnuo na istoriju i prirodu okruženja Majorke. To je dom Campera i ima vrlo živopisnu zajednicu, od umetničke kolonije Deia do turističke košnice Magalufa, koji mi je oduvek bio vrlo šarmantan – izjavio je kreativni direktor Romain Kremer.

2c 4316

Kampanju je u Londonu fotografisao Daniel Sannwald, dok stajling potpisuje Anna Trevelyan. Atraktivnu šminku osmislila je Isamaya Ffrench poznata po svom nekonvencionalnom shvatanju lepote. Danak selfie kulture ogleda se u kratkim video materijalima koje je snimio svako od 11 učesnika kampanje.

3c 4316

Art direktor: Romain Kremer
Foto i video: Daniel Sannwald
Styling: Anna Trevelyan
Frizura: Charlie Le Mindu
Šminka: Isamaya Ffrench
Set design: Gary Card
Muzika: James Kelly
Landing page design: Convoy Agency

Poslednje vesti
Ne propustite