22.10.2016

Nova modna kampanja Iris Apfel

Devedestpetogodišnja Iris Apfel nedavno je snimila kampanju za naočare “Class of 2016” za jednu od vodećih svetskih kompanija Luxottici. Fotografije su urađene u saradnji sa magazinom Dazed, a osim njujorške ikone stila ispred objektiva su se našli i glumica Hari Nef i reper Rejjie Snow. Inspiracija za lookbook bila je školski godišnjak koji je u ovoj priči izvan stereotipa srednjoškolaca. Tako se Hari Nef našla se u ulozi nastavnika, a Iris Apfel u ulozi buntovnice, koja je izjavila kako misli da su sva modna pravila glupa jer sve zavisi od toga ko i kako nosi određeni stil te dodaje kako su pravila tu upravo zato da bi se kršila i da bi ljudi trebalo da budu originalni i svoji. Spremno su pozirali fotografu Grayu Sorrentiju, a u kampanji su se našli neki od popularnih modela naočara za vid sa potpisom Dolce&Gabbana, Prade, Ray-Bana i drugih.

1ia-211016

Foto: Press

Poslednje vesti
Ne propustite