Ukoliko pratite svetsku beauty scenu sigurno ste već čuli za makeup brend ColourPop koji u poslednje vreme beleži najveći rast u kategoriji dekorativne kozmetike. Poznati svetski, ali i pojedini domaći blogeri sve češće njihove proizvode izdvajaju kao svoje favorite za koje imaju sa reči hvale.
Čitava priča počela je u Los Anđelesu gde su brat i sestra John i Laura Nelson započeli proizvodnju i osnovali brend koji je zahvaljujući društvenim mrežama takoreći preko noći postigao veliki uspeh, a stručnjaci predviđaju da će vrlo brzo postati jedan od vodećih globalnih makeup brendova.
Nelsonovi su odlučili da iskoriste prednost novog načina komunikacije te su svoje proizvode reklamirali isključivo putem Instagrama i drugih socijalnih mreža što se pokazalo kao pun pogodak. Njihova ciljna grupa i jesu mladi odnosno milenijum generacija koja je vrlo brzo zavolela ovaj brend, pa ColourPop trenutno ima više od 3,8 miliona pratilaca na Instagramu.
Osim što su imali mudre marketinške poteze, tvorci nove makeup marke ponudili su i veoma kvalitetne proizvode po pristupačnim cenama što je najbolji mamac za potrošače, a kupovina se obavlja putem interneta. Tako do njih mogu da dođu žene širom sveta, a poručivanje se može obaviti i iz Srbije.
Ruževi, senke, rumenila, bronzeri, hajlajteri i drugi makeup dragulji dolaze u veoma lepom minimalističkom pakovanju, a ljubiteljke brenda posebno izdvajaju njihov efikasan rad i praćenje tendencija na tržištu, jer ColourPop prati sve svetske kozmetičke trendove.