03.02.2017

Oda ženskom prijateljstvu u novoj kampanji brenda Liu Jo

Prolećna kampanja italijanskog brenda Liu Jo predstavlja svojevrsnu odu ženskom prijateljstvu. Poruka je fokusirana na originalno saučesništvo koje dve žene mogu da formiraju, na njihovu snagu i zavodljivost. U pitanju su vrednosti koje čine DNK breneda i esenciju Liu Jo dame.

1lj 3217

Atraktivne fotografije nastale su u Milanu, a kampanja je sveža, pozitivna i savremena. Njene glavne junakinje su američki top modeli Martha Hunt i Jasmine Tookes. One su otelotvorenje novog raspoloženja najtoplije sezone.

2lj 3217

Dvadesetsedmogodišnja Marta Hunt, prepoznatljiva po plavoj kosi, predivnim plavim očima, zanosnim punim usnama, zvezda je međunarodnih modnih pisti, jedan od Viktorijinih anđela, ali i deo super grupe modela koja se pojavljivala u spotu Taylor Swift. Upražnjava jogu i vodi računa o zdravom načinu života. Može se pohvaliti cifrom od 2 miliona pratilaca na Instagramu.

3lj 3217

Dve godine mlađu Jasmine Tookes smatraju jednim od najprominentnijih modela današnjice. Ćerka poznate celebrity stilistkinje Cary Robinson, debi u svetu mode imala je uz Bruce Webera kao jedan od Viktorijinih anđela, a godine 2016. bila je odabrana da nosi Bright Night Fantasy Bra, vredan famoznih 3 miliona dolara, optočen dijamantima.

4lj 3217

Ove dve dame veže prijateljstvo i u privatnom životu. Pripadaju generaciji nezavisnih i dobro organizovanih modela koje su uvek u pokretu. One su žene radoznale prirode koje se vešto hvataju u koštac sa svakodnevnim izazovima. Stav i geslo kampanje #StrongTogether (jake zajedno) odlično osllikava prirodu njihovog odnosa i stil kampanje brenda LIU JO za sezonu proleće/leto 2017.

5lj 3217

Novu kolekciju brenda LIU JO možete kupiti u prodavnicama FASHION&FRINEDS u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu.

6lj 3217

7lj 3217

Foto: Promo

Poslednje vesti
Ne propustite