25.10.2019

Otkrivamo kako je bilo na #HomeOfOriginality master classu

Kako iskoristiti svoju kreativnost na najbolji mogući način i stvoriti prepoznatljiv brend? Gde pronaći ideje i kako ih realizovati? Šta je to lični brending i kako ostati jedinstven? Odgovori na ova i mnoga druga pitanja mogli su se čuti na predavanju pod nazivom #HOMEOFORIGINALITY, održanom u organizaciji brenda adidas i magazina Original na kom su govorili Svetlana Ninković, Aida Jokanović i Slaven Došlo.

1o Slaven Doslo 1

Slaven Došlo

Pred velikim brojem mladih učesnika, apstraktna umetnica sa dugogodišnjim iskustvom Svetlana Ninković, govorila je o različitim fazama stvaralačkog procesa, od početne ideje, pa sve do njene realizacije.
– Stvaralaštvo je veliki izazov i put u nešto novo. Kad ulaziš u kreativni proces, zapravo ulaziš u nešto što ne poznaješ. To sa sobom nosi određenu dozu neizvesnosti, ali na kraju puta, kada se sve završi, dolazi trenutak radosti i sreće, kao nagrada za gotov posao. U stvaralačkom procesu ima zaista svega, ali je za mene on uvek zabavan – rekla je Svetlana i dodala da inspiraciju za svoja dela pronalazi svuda – u iskustvima, doživljajima, ljudima i svakodnevnim situacijama.

1o Svetlana Ninkovic

Svetlana Ninković

Dizajnerka i TV lice Aida Jokanović pričala je o brendiranju proizvoda, budući da je osnovalasopstveni modni brend Wholly Wear. Ljubitelji ovih originalnih odevnih komada kažu da devojke koje nose Wholly ne mogu ostati neprimećene.
– Jako je važno biti originalan, a to znači da uvek slušate svoje unutrašnje JA, a onda mu dozvolite i da se ispolji. Ja sam upravo to uradila kada sam odlučila da pokrenem svoj brend. Iako pre tri godine, kada sam ušla u to, nisam imala mnogo znanja iz oblasti dizajna, odlučila sam da sa njim eksperimentišem i otkrijem nešto novo. Iskustvo koje sam stekla u medijima mi je dosta pomoglo u samom procesu brendiranja proizvoda, ali sam i sama naučila mnogo toga od kad postoji Wholly Wear – objasnila je Aida.

2o Aida Jokanovic

Aida Jokanović

Kako je u glumi glumac sam svoj proizvod, svoje iskustvo i znanje o tome kako izgraditi lični brend i u vreme hiperprodukcije ostati autentičan, sa učesnicima je podelio glumac Slaven Došlo, poznat po filmskim, TV i pozorišnim ulogama. Ono što Slavena izdvaja na domaćoj glumačkoj sceni jeste sposobnost da zadrži i istakne svoju ličnost, čak i kada lik u potpunosti odudara od njegovog karaktera.
– Mislim da sam uspeo da ostanem svoj u današnje vreme, kada je to prilično teško, tako što pratim i radim samo ono što me čini srećnim. Uspevam da me ljudi prepoznaju kao Slavena, a ne kao nekog od likova koje tumačim tako što privatno pričam potpuno drugačije stvari od onoga što bi pričali moji likovi – rekao je Slaven kroz smeh i dodao da je važno ostati originalan i pratiti svoj unutrašnji glas.

3o Slaven Doslo

Slaven Došlo

Okupljeni mladi ljudi sa predavanja su poneli pregršt novih znanja i iskustava, ali i motivaciju da sami stvore sopstveni brend ili unaprede postojeći. Najbitnije od svega, shvatili su da najvredniji i najoriginalniji brend već poseduju, a to su oni sami.

4o 251019

5o Atmosfera

Foto: Promo

Poslednje vesti
Ne propustite