23.12.2020

Parfem koji je osvojio beauty zajednicu u 2020. godini

Tokom sedam hiljada godina ljudske istorije namenski izrađeni mirisi imali su i imaju veoma značajnu ulogu – od insensa spravljanih za religiozne ceremonije i u medicinske svrhe, do aromatičnih eliksira zavođenja, strasti i ljubavi. Danas su oni deo svakodnevnog luksuza i adresa za naše najdublje želje, a ljubitelji čarobnih mirisnih kompozicija obično na svojim toaletnim stočićima imaju čitave kolekcije različitih parfema i menjaju ih u zavisnosti od raspoložena, prilike ili godišnjih doba. Ukusi su različiti i o njima ne treba raspravljati, pa će retko koji parfem zadovoljiti čula baš svake žene, a mišljenja su još više podeljena u svetu beauty insajdera.
Urednici lepote, beauty entuzijasti i Instagram zvezde imaju privilegiju da za sebe izaberu bilo koju mirisnu notu zbog čega je uvek zanimljivo čuti šta se nalazi na njihovim policama i koji su njihovi favoriti. Ako imamo u vidu da je izbor nove kompozicije jedan od najtežih beauty zadataka i da živimo u vremenu hiperprodukcije, koja nije zaobišla ni prefinjeni svet parfema, pravo je čudo kada neka od novih kompozicija u kratkom roku osvoji čitavu beauty zajednicu. Iako se ponekad čini da influenseri preporučuju sve što im se nađe na putu, stvari ne funkcionišu baš tako. Pored svih noviteta koji se tokom godine pojavljuju na policama parfimerija, teško je dobiti poverenje, pa svaki proizvod koji izazove pažnju mora da se dokaže da bi dosegao sam vrh popularnosti.

Upravo se to ove godine dogodilo s novim parfemom kuće Giorgio Armani Beauty – My Way. Mirisna kompozicija lansirana pred sam kraj leta brzo je stekla epitet omiljenog parfema među modnim i beauty blogerkama u čitavom svetu i zauzela važno mesto u njihovim ličnim kolekcijama. Ukoliko bismo morali da izaberemo jedan parfem za koji smo ove godine dobili najveći broj preporuka, to bi svakako bio My Way. Da bismo dešifrovali njegovu formulu uspeha moraćemo da premotamo film i da se podsetimo principa na kojima je nastao.
Za početak je važno znati da kompozicija simboličnog naziva predstavlja viziju nove ženstvenosti, koja je istinska i slobodna. Ona nas vodi na put otkrivanja pravog sebe kroz nova iskustva, putovanja, bila ona geografska ili emotivna, susrete i povezanost s drugim ljudima. Ambicioznu ideju stvaranja parfema čiji će miris biti oličenje inteligentne, znatiželjne, moderne i nezavisne žene, sprovela su u delo dva čuvena parfimera – Carlos Benaïm i Bruno Jovanović. Da bi ostvarili ovaj zahtevan posao, obišli su čitav svet u potrazi za najčistijim sastojcima.

Gornje note parfema čine kalabrijski bergamot i cvet egipatske naranče – par koji kreira prozračnost, pozivajući nosioca da se upusti u avanturu za novim doživljajima i poznanstvima. U srcu je indijska tuberoza, koja se spaja sa jasminom Grandiflorum i jasminom Sambac, takođe iz Indije, za predivan, ženstveni duh dok su bazne note rezervisane za Premium Bourbon vanilu s Madagaskara, kedrovinu iz Virdžinije i bili mošus. Topla osnova kreira miris koji je poput vrednog talismana, nezaboravan deo avanture i podsetnik na proživljena iskustva i susrete. Svi sastojci su prirodnog porekla dobijeni iz biološkog uzgoja, a glavne note – Bourbon vanila s Madagaskara, indijska tuberoza i egipatski cvet narandže, proizvedene su na etički način čime je pružena šansa ekonomski najranjivijim zajednicama.

Revolucija koju je Armani Beauty kuća započela ovim parfemom oličena je i u jedinstvenoj bočici, koja je napravljena tako da potraje. Prvi put u modernom svetu luksuznih mirisa lansirana je nova tehnologija ponovnog punjenja. Svaki format mirisa – 30, 50 ili 90 ml – dizajniran je tako da može da se otvori i napuni s refill pakovanjem bez da se izgubi i jedna kap parfema. My Way ponovno punjenje upakovano je u papirnoj kutiji (bez celofana), a ovim postupkom štedi se 64% plastike, 55% stakla, 32% papira i 75% metala. Iako nam zaštita životne sredine nije na listi prioriteta kada biramo parfeme, verujemo da ćete se svi lepše osećati kada znate da miris koji koristite neće ugroziti našu planutu. Priroda je prema nama bila darežljiva i omogućila nam je da uživamo u njenim plodivima, među kojima su i pomenuti sastojci sadržani u My Way parfemu, pa bi u skladu sa tim i mi trebalo da budemo pažljivi prema njoj.
Ako nas pitate glavni adut ovog parfema ipak je činjenica da predstavlja svojevrsnu fuziju različitih kultura. Dovoljno je da udahnete miris i zatvorite oči pa da otputujete gde god poželite. U to iskreno verujemo i poslednjih meseci redovno praktikujemo. My Way je naša najbolja karta za putovaja iz mašte, koju i vama toplo preporučujemo.

Foto: Marija i Ana Đorđević, Promo

Poslednje vesti
Ne propustite