11.09.2015

Pet namirnica koje treba da izbegavate ako želite dugu i bujnu kosu

Dobro nam je poznato da hrana koju jedemo utiče na kvalitet naše kože, ali da li ste znali da može imati presudan uticaj i na kvalitet vaše kose? Svakodnevne navike u ishrani mogu ubrzati ili usporiti rast kose, uticati na folikul kao i na kvalitet vlasišta. Zato, ako želite da imate bujnu i dugu kosu zaboravite na sledečih pet namirnica.

#1 Masna riba

Ovo ne znači da treba izbegavati konzumiranje lososa i tune jer su to ribe bogate omega-3 masnim kiselinama, ali morate izbaciti iz ishrane skušu i sabljarku jer one u sebi, pored dobrih masti, sadrže živu koja je može izazvati opadanje kose.

#2 Slatkiši

Šećer je loš za kožu, ali i za kosu. Ove vas verovatno ne iznenađuje. Slatkiši povećavaju novo insulina koji opet uzrokuje povećanje muškog hormona testosterona, a svi dobro znamo da ovaj hormon iritira folikul dlake.

#3 Prirodi sokovi

Možda ovo nije logično, ali prirodni ceđeni sokovi mogu biti pogubni za vašu kosu. Oni ne sadrže proteine već nam daju energiju kroz šećere koji, kao što smo već rekli, povećavaju nivo testosterona i gubitak kose.

#4 Skrob

Vaša kosa je izgrađena od proteina, što znači da joj je on potreban da bi brže rasla i bila zdrava. Skrob i namirnice poput belog hleba, testenine i žitarica sadrže nizak nivo proteina, pa zato kosa može postati sklona lomljenju.

#5 Vitamin A

Unos vitamina A kroz ishranu ne može biti poguban za vašu kosu, ali ukoliko koristite vitaminske suplemente, to može uzrokovati opadanje. Naime, kada se ovaj vitamin unese u velikim količinama smanjuje se lučenje ulja kože glave, a to dovodi do gubitka kose.

Poslednje vesti
Ne propustite