Leto 2020
27.02.2016

Pet “zdravih namirnica” koje sabotiraju vašu dijetu

Kada ste na dijeti, nije uvek preporucljivo jesti bilo koju hranu koja nosi epitet “zdrave hrane”. Naime, neke zdrave namirnice sadrže više kalorija nego što možemo i da pretpostavimo. Zato vam donosimo listu 5 grupa namirnica koju bi trebalo da izbegavate ukoliko želite da budete u fit formi.

Kornfleks i pahuljice

Mada važe za zdravu hranu kornfleks, pahuljice i sve vrste muslija sadrže u sebi kombinaciju šećera i brašna koja je najpogubnija za našu kilažu. Osim toga, ova vrsta žitarica je bogata glutenom koji usporaba metabolizam dok istovremeno dehidriraju telo zbog čega ćete se osećati umorno.

Voćni jogurt

Većina voćnih jogurta pored prirodnih sadrži i veštačke šećere i zbog toga ih treba izbegavati. Ukoliko volite voćni jogurt i ne možete da ga se odreknete možete sami napraviti alternativno rešenje. Ubacite u svoj jogurt komadiće voća, a ako želite, možete dodati i kokosovo mleko.

Voda s ukusima

Piti običnu vodu je svakako zdravo, a dnevno se preporuluje konzumacija i do četiri litara. Međutim, nemojte običnu negaziranu vodu izjednačavati sa vodom obogaćenom ukusima voća. U takvim vodama krije se iznenadujuća količina šećera, pa jedan litar takve vode ima više od 200 kalorija. Držite se one obične negazirane, pa nećete uneti nikakve dodatne kalorije u organizam.

Orašasti plodovi

Želite li predivnu i negovanu kožu – jedite hranu bogatu vitaminom E. On se, na primer, nalazi u orašastim plodovima poput lešnika, oraha i badema. Ovi tvrdi plodovi odlican su međuoobrok, ali i veoma kalorična namirnica. Setite se toga kad na posao ponesete sto grama badema, gde se nalazi cak 580 kalorija.

Voće koje nije organskog porekla

Organski proizvodi jesu skuplji, ali trebalo bi da znate da voće koje kupujete u marketima nije ni približno zdravo kao ono koje smo jeli pre 10 ili 20 godina. Razlog tome je zagađenje zemlje do kog je došlo usled konstantnog prskanja biljaka. Ukoliko želite da zaista unesete vitamine i minerale u svoj organizam birajte kvalitetnu hranu.

Foto: magic4walls

Poslednje vesti
Ne propustite