27.04.2015

Pretraživač Google postaje modni savetnik vodećim svetskim brednovima

Šta je u modi? Kakvi su predstojeći trendovi? Kako se oblače poznate blogerke? Gde vole da kupuju vodeći svetski trendseteri? Sve ove informacije svakodnevno saznajemo uz pomoć Google pretraživača, a podatke koje dobijamo, čelnici ove kompanije odlučili su da iskoriste kako bi izradili izveštaj o tome šta je trenutno in u svetu. Ovo istraživanje oblavljeno je na web adresi www.thinkwithgoogle.com, a u buduće nas će ovakvi izveštaji postati uobičajeni.
Ovaj korisni izveštaj deo je saradnje koju je Google pokrenuo sa modnom kućom Calvin Klein. Njihov cilj je da na ovaj način poznati svetski pretraživač postane konsultant za brendove. Naime, na osnovu pretraživanja u realnom vremenu, brendovi bi mogli lakše da prepoznaju trendove i da shodno njima planiraju svoje kolekcije. Jer, mnogi ljubitelji mode koriste Google kako bi pretražili najnovije trendove i saznali šta se nosi na ulicama širom sveta. Upravo ti podaci biće iskorišćeni kako bi se stvorila slika afiniteta najvećeg broja ljudi.
Pre nego što ova usluga zaživi, pogledajmo šta su prvi rezultati pokazali. Naime, upoređivanjem rezultata pretraživanja širom sveta sa geografskim podacima, kao i specifičnim navikama korisnika, pokazao je da su ovog proleća i leta najpopularnije suknje od tila, helanke i midi suknje. Suknje od tila su najčešće u crnoj i beloj boji, helanke su zanimljive svim uzrastima, a posebno one sa emotikonima kao aplikacijom. Suknja je važno da ove sezone bude midi dužine, odnosno do pola listova, a krojevi i dezeni su raznovrsni.
Videćemo da li će ova usluga biti od koristi vodećim svetskim brendovima i kako će ovo dostignuće uticati na modu u svetu.

Poslednje vesti
Ne propustite