08.08.2015

Šest trikova da zavolite treninge i pretvorite ih u rutinu

Postoje ljudi koji potpuno uživaju u redovnim treninzima i rekreaciji, a postoje i oni koji često pričaju o tome, ali ne mogu da se motivišu da započnu sa aktivnostima. Vežbanje je ključan segment zdravog života koji je neophodan u savremeno doba kada se sve manje krećemo. Zato vam donosimo vam šest trikova koji će vam pomoći da konačno zavolite rekreakciju i pretvorite je u svoju rutinu.

1. Izaberite treninge u kojima ćete uživati

Ukoliko želite da vam treninzi prijaju, morate da pronađete odgovarajući program koji će vas na to motivisati. Istražite sve plesne ili treninge snage. One statične i u pokretu. Neke koji se više fokusiraju na istezanje tela ili pak na ubrzavanje rada srca. Jednom kada pronađete vrstu vežbi u kojima uživate, ređe ćete pronalaziti izgovore za izbegavanje.

2. Trenirajte u lepo odeći

Da biste uživali u rekreaciji morate da obratite pažnju na svaki segment. Kupite sebi najlepšu i najudobniju sportsku odeću koja će odlično pristajati vašoj figuri. Trening će biti odlična prilika da prošetate nove krpice. Vežite kosu tako da vam ne smeta dok vežbate, ali vodite računa i o tome da vam lepo stoji.

3. Povedite na trening najbolju prijateljicu

U dobrom društvu uvek se lakše vežba. Biće vam mnogo lakše ako počnete da se rekreirate sa najboljom prijateljicom. Budite jedna drugoj moralna podrška i terajte se međusobno na upornost i doslednost. Zajedno ćete se lakše nositi sa izozovima. Uz to, tokom vežbanja, moći ćete dobro i da se ispričate.

4. Ne razmišljajte o rezultatima

Ukoliko ste previše opterećeni gubitkom kilograma ili oblikovanjem tela, pa svaki trening započinjete i završavate gledanjem u ogledalo, postoji velika mogućnost da ćete izgubiti motivaciju jer vam pažnju previše odvraća konačan cilj, umjesto da uživate u samom procesu.  Iako možda nisu vidljive, postepene promene se sigurno dešavaju.

5. Nagradite se

Dugoročni cilj je da vam vežbanje postane navika u kojoj uživate. Kako bi vremenom i postala – nagradite se. Ukoliko budete uporni i tokom nedelju dana odradite sve planirane aktivnosti – počastite se omiljenim desertom ili shoppingom. Uradite za sebe bilo šta što će vam popraviti raspoloženje.

6. Vežbajte u prirodi

Leto i lepo vreme  mogu biti odličan motivator da se vratite u formu. U prirodi je čoveka da mu prija vreme provedeno u prirodi. Zato iskoristite sunčane dane, pa krenite da vozite rolere ili bicikl, šetajte ili izaberite neku drugu aktivnost na otvorenom.

Foto: Intagram/ivanakorab

Poslednje vesti
Ne propustite