15.07.2015

Tri ključne vežbe za lepe i oblikovane ruke

Ruke spadaju u jedan od najvidljivijih delova tela, ali često zaboravljamo da radimo vežbe za njihovo oblikovanje. Retko kada koristimo bicepse u svakodnevnim aktivnostima, pa godine učine svoje. Mišići atrofiraju, a koža izgubi elastičnost. Proces opuštanja i starenja ruku ne možemo da zaustavimo mada možemo da ga usporimo, pridržavajući se nekih saveta i radeći jednostavne vežbe.

VEŽBE ZA TONUS

1p rv 15715

Svi volimo lagane vežbe koje je moguće raditi i dok sedimo ispred TV-a. Jedna od njih je vežba sa laganim tegovima (uvek možete da koristite i flašice sa vodom). Sedite pravo ili stanite u raskoračni stav i uzmite teg. Ruke savijajte u laktovima i podignite u ravan ramena, pa opet spustite.

KORISTITE TEŽINU SVOG TELA

2p rv 15715

Sklekovi spadaju u jednu od najefikasnijih vežbi za gubljenje masnoća sa ovog dela tela. Zato se potrudite da svakog dana uradite 10 do 15 sklekova jer će oni učiniti čuda na vašim rukama. Ukoliko vam je ova vežba teška za početak možete da zaobiđete klasičnu verziju. Umesto nje radite vežbu tokom koje ćete biti okrenuti ka zidu, od kojeg treba da budete udaljeni barem za dužinu ispruženih ruku. Noge su raširene u širini ramena. Dlanovi su na zidu. Savijajte ruke u laktovima i približavajte glavu ka zidu, dok stojite na prstima. Zatim telo odgurnite od zida koristeći samo ruke. Uradite tri serije od desetak ponavljanja.

BOKS

3p rv 15715

Ukoliko spadate u žene koje odlaze redovno u teretanu, onda nikako nemojte da zaobiđete boks. Bar jednom nedeljno, jedan deo treninga posvetite udaranju u vreću. To je definitivno najbolja vežba za oblikovanje ruku.

Foto: Instagram/victoriasecretssport, iza_goulart

Poslednje vesti
Ne propustite