12.09.2015

Zdrava ishrana nije dovoljna: Da li su ovo razlozi zbog kojih ne mršavite?

Da li vam se dešava da bez obzira na zdravu ishranu i pažljiv odbir namirnica koje jedete i dalje ne gubite na težini? Možda ste počeli i da trenirate, ali jedini rezulati koje primećujete jesu zategnuti mišići dok se smanjenje obima na telu ne događa. Ovakav razvoj situacije može delovati obeshrabrujuće i frustrirajuće i dovesti vas do toga da prvom prilikom posegnete za čipsom. Srećom, nutricionisti Whitney Tingle, Danielle Duboise i Vanessa Packer otkrivaju da uz pet trikova, koje je lako primeniti, možete postići željenje rezulatate.

#1 Izbegavajte stres i česta ispijanja kafe

Ako ste često pod stresom u vašem telu se povećava nivo kortizola što dovodi do usporavanja metabolizma, a samim tim trošite manju količinu kalorija. Ukoliko imate naviku i da pijete više od dve kafe dnevno, to će samo pogoršati situaciju, jer kafa deluje na metabolizam na isti način kao stres – usporava ga. Zato zamenite kafu crnim čajem i izbegavajte stres.

#2 Nikada nemojte jesti dok ste u pokretu

Konzumiranje obroka na putu do posla, teretane ili prijateljice može vam uštedeti vreme, ali to nije dobra navika za vaš probavni trakt. Osim što ćete na ovaj način usporiti metabolizam postoji velika šansa da se prejedete jer ne obraćate pažnju na količinu hrane koju ste uneli.

#3 Nedovoljan unos vode

Ukoliko je vaš organizam dehidriran stvoriće naslage u predelu stomaka. Unos vode je jako važan za obavljanje glavnih telesnih procesa i kako bi dobro funkcionisao vaš metabolizam. Osim toga, voda nam pomaže da se oslobodimo viška otrova iz tela i dovodi do uravnoteženja nivoa šećera u krvi i holesterola. Zato uvek sa sobom nosite flašicu sa vodom.

#4 Pažljivo konzumirajte orašaste plodove

Istina je da su orašasti plodovi odličan izvor proteina i zdravih masti, ali treba ih konzumirati umereno jer nisu laki za probavu.

#5 Ne izbegavajte masti

Ne samo da su masnoće važan izvor energije već one i pomažu telu da sagoreva masti. Istraživanja pokazuju da osobe koje konzumiraju više nezasićenih masti imaju manji postotak telesne masti. Zdrave masti kao što su omega-3 pomažu rad metabolizma, uravnotežuju nivo šećera u krvi i čine da duže osećate sitost.

Poslednje vesti
Ne propustite