Domaći brend 12 Peacocks organizovao je jedinstven trodnevni događaj povodom Dana zaljubljenih
Povodom Dana zaljubljenih, domaći brend donjeg veša i korseta 12 Peacocks organizovao je jedinstveni trodnevni PopUp kako bi pružio priliku svojim kupcima da u intimnoj atmosferi isprobaju komade iz njihove prve kolekcije, koju su premijerno predstavili krajem prošle godine. Događaj je organizovan u jedistvenom ambijentu Dominic Smart & Luxury apartmana na Terazijama, a brojni posetioci imali su priliku da se bliže upoznaju sa asortimanom ovog domaćeg brenda koji nudi veš i korsete visokog kvaliteta.
KAKO JE PROTEKAO 12 PEACOCKS POP UP?
Prvi 12 Peacocks Valentine’s Pop Up osmišljen je do sitnih detalja. Tako je na samom ulazu postavljeno veliko srce od tila u roze boji, a i sam koncept svakao je nesvakidašnji jer je podrazumevao da devojke imaju sat vremena u luksuznoj sobi, gde uz koktel i kolačiće mogu da isprobaju komade koji im se dopadaju.
Apsolutni favorit među gošćama bio je korset, koji je ručno izrađen od nafinije svile.
Podsećamo da iza brenda 12 Peacocks stoje dve žene, Marina Ligorio i Olga Marković, koje stvaraju najfinije komade donjeg veša i korsete koji su prilagođeni različitim prilikama. Materijali vrhunskog kvaliteta (najkvalitetnija saten svila i šantung svila su primarni materijali koji se koriste), kao i vanvremenski dizajn tu su da naglase ženstvenost, sofisticiranost i individualnost.
Tekst: INJournal magazin
Foto: Ivana Čutura