Poznati beauty brendovi početak prolećne sezone iskoristili su za predstavljanje novih proizvoda od kojih će nas neki u narednim mesecima dočekivati na policama naših omiljenih drogerija i parfimerija dok se neki mogu naručiti samo preko interneta ili kupiti u nekoj od inostranih zemalja. Među više desetina novih kozmetičkih i make-up aduta velikih kuća izabrali smo 7 koji se prvenstveno izdvajaju po kvalitetu.
1. Chanel BLUE SERUM
Vodeći se idejom holističke vizije lepote, Chanel je lansirao Blue Serum. Moć prirode u takozvanim plavim zonama Kostarike, Sardinije i Grčke povezana je sa avangardnom tehnologijom stvarajući čiste i moćne aktivne sastojke, zaslužne za dugovečnost i mladalački izgled kože. Ovaj serum dokazano kožu čini mlađom, glađom i čvršćom dok ten postaje ujednačen. U Chanelu ističu kako poenta novog proizvoda nije borba protiv starenja, već prihvatanje novog pristupa zadržavanja mladalačkog izgleda. Blue Serum ulepšava svakodnevnu beauty rutinu i savršeno je kompatibilan sa bilo kojom linijom za negu kože, koju uobičajeno koristite.
2. Glamglow SONIC BLUE GRAVITYMUD
Američki brend Glamglow lansirao je fantastičnu plavu masku koja je po strukturi najsličnija plastelinu, a njena glavna funkcija je da koži lica, vrata i dekoltea vrati elastičnost. Napravljena je od plazmi alge, izolovane soje i hijalurona. Nanosi se na kožu u debelom sloju, izbegavajući obrve i kosu na čelu, i ostavlja se da stoji pola sata. Nakon što se pretvori u film, uklanja se poput folije, a koža ostaje meka sa jasno vidljivim konturama. Ostaci koji se mogu ukloniti toplom vodom, a preporučuje se korištenje dva puta nedeljno.
3. Estée Lauder REVITALIZING SUPREME+ GLOBAL ANTI-AGING EYE GELEE
Novi Estée Lauder gel stiže pripada najnovijoj generacija proizvoda za negu kože koja spaja prednosti najmanje dva uobičajena proizvoda za negu. Reč je o tretmanu protiv umornog izgleda kože sa aplikatorom za masažu koji smanjuje višestruke znakove starenja kože, kao što su natečenost, tamni podočnjaci, fine linije i bore, kao i nedostatak čvrstoće. Aplikator za masažu hladi kožu i u trenutku razbuđuje vaše oči, dok sam proizvod osvetljava tamne podočnjake, redukuje izgled linija i bora i ublažava natečenost.
4. Exfoliac LIGHT TINTED ANTI-IMPERFECTIONS TREATMENT
Nova Exfoliac tonirana umirujuća krema namenjena je masnoj koži sklonoj aknama. Njen patentirani kompleks aktivnih sastojaka deluje na urzočnike akni, sprečava razvoj bakterija i reguliše lučenje masnoće. Hidrirajuće supstance čuvaju vlagu, tako potrebnu za normalno funkcionisanje masne kože dok umirujući sastojci smiruju kožu iritiranu upalnim procesima (aknama). Prirodni mineralni pigmenti prekrivaju nepravilnosti a mikro-sunđeri upijaju masnoću i matiraju. Odlično se prilagođavaju boji tena, pa vam poseban tečni puder više nije potreban. Exfoliac tonirana ne sadrži voćne kiseline, a koži pruža osećaj lakoće i prirodan izgled bez efekta maske.
5. Giorgio Armani POWER FABRIC FOUNDATION
Tečni puderi sa potpisom Giorgija Armanija veoma su cenjeni, a novi proizvod već je dobio mnogo pohvalnih recenzija zbog jake prekrivne moći. Power Fabric formula veoma je lagana, a dolazi sa SPF 25 filterom za zaštitu od UVA i UVB zračenja tokom celog dana. Dugo ostaje na licu, a kako se proizvodi u čak 20 različitih nijansi, svako može da pronađe onu koja mu najviše odgovara. Puder na licu ostavlja mat finiš i iako je reč o podlozi jakog prekrivanja, Armani garantuje prirodan izgled i utisak druge kože i to zahvaljujući moćnim i istovremeno neverovatno finim pigmentima.
6. Christian Louboutin THE LES YEUX NOIRS
Nakon impozantnih lakova za nokte i ruževa, čuveni dizajner cipela kreirao je i kolekciju za oči. Dok polako, ali sigurno stvara dominaciju i u kozmetićkom svetu, Christian Louboutin predstavio je liniju proizvoda za oči koja se sastoji od nekoliko ajlajnera, maskara, senki i olovka za obrve. On je i ovog puta hteo da ženama pruiži alat koji će im pomoći da kreiraju savršeni make-up. U pravom Louboutin stilu, proizvodi su dizajnirani potpuno glamurozno, u crnoj, crvenoj i zlatnoj boji i izgledaju vrlo prefinjeno.
7. Kylie Cosmetics KYLIGHTER
Još jedan mladi kozmetički brend iza koga stoji najmlađa sestra klana Kardashian-Jenner lansirao je novu liniju proizvoda. Reč je o hajlajterima sa potpisom Kylie Jenner koje je simbolično nazvala Kylighter. U ponudi su se našle 6 nijanse: Banana Split, French Vanilla, Salted Caramel, Cotton Candy, Chocolate Cherry i Strawberry Cheesecake. Novi proizvodi Kylie Cosmetics našli su se u prodaji od 28. februara, ali su, kako se i oćekivalo, rasprodati u rekornom roku, pa oni koji žele ove hajlatere moraju da čekaju da nove zalihe stignu iz proizvodnje.
Foto: Instagram/@christianlouboutin, Promo