Četrdesetogodišnja Angelina Jolie osim po ulogama i humanim misijama oduvek je privlačila pažnju i svojim navikama koje su ponekad bile i bizarne. Na svom prvom venčanju sa Jonny Lee Millerom došla je u jeansu i belom majicom na kojoj je krvlju ispisala ime mladoženje. Njen drugi brak sa Billy Bob Thorntonom bio je poznat po tome što su supružnici sekli svoje prste i nosili oko vrata zdelice sa krvlju. Kada je dobila Oscara, u Kodak teatru poljubila je u usta svog brata Jamesa Havena što je šokiralo svet, a naizgled mirna faza njenog života počela je kada je 2002. godine usvojila sina Madoxa. Kasnije je usvojila još dvoje mališana i sa sadašnjim suprugom Bradom Pittom dobila još troje biološke dete. Mada je i 2005. godine bila u centru holivudskog skandala jer je optužena da je upravo ona razlog za Bradov razvod od Jennifer Aniston.

Poslednjih godina, umetnica je prepoznatljiva kao majka šestoro dece, uzorna supruga, a sve češće odlučuje se da režira filmove umesto da glumi u njima. Ako izuzmemo njenu odluku na dvostruku mastektomiju kada je ostranila svoje dojke moglo bi se reći da je u mirnoj životnoj fazi.
Međutim, pažnju javnosti izaziva i svojim, za mnoge, premršavim izgledom, a liniju održava različitim dijeta. Ponekad jede samo orašaste plodove i pije čaj, a jedan od njenih režima ishrane podrazumeva i da konzumirala samo crveno meso i crno vino. Ima i dana u kojima živi iskuljučivo na bistrim supama.
Specijalnim načinom ishrane održava i svoje lice mladolikim. Naime, popularna Angie nedavo je otkrila za američki magazin Lucky da je obožavatelj poslastica japanskog brenda „Eat Yourself Beautiful“ . Reč je o kolačima od sleza sa ukusom višnje, jogurta i grejpa koji sadrže do 3000 miligrama kolagenskih peptida po vrećici. Angelina ove poslastice sa kolagenom svakodnevno konzumira kako bi sačuvala mladalački izgled kože, ali i zadovoljila svoju potrebu za slatkišima. Kolačići su manje invazivni od podmlađujućih injekcija na koje se uglavnom odlučuju njene koleginica, a s obzirom na činjenicu da je za njima velika potražnja širom sveta i da kompanija nije u stanju da proizvede velike količine koje se traže, verovatno je da daju odlične rezultate.