Nakon što je prošlog meseca lansirao prvu sheet masku, poznati brend luksuzne kozmetike, Augustinus Bader, predstavio je dve verzije SPF kreme
Kada govorimo o brendovima čije proizvode redovno viđamo na toaletnim stočićima poznatih ličnosti, Augustinus Bader uvek zauzima važno mesto na toj listi. Brend, koji je 2018. godine osnovao nemački lekar čije ime nosi, brzo je postao favorit mnogih slavnih žena kao što su Jennifer Aniston, Victoria Beckham ili Kate Moss, a gotovo svi proizvodi ove kuće nalaze se na bestseller listama. Od kultne Rich kreme, koja je i prvi proizvod brenda, preko seruma pa sve do losiona za telo i formule za trepavice. Pri tome, uprkos visokim cenama, Augustinus Bader svake godine beleži značajan rast prodaje, pa su tako u 2024. premašili cifru od 200 miliona dolara.
AUGUSTINUS BADER SPF KREMA
Nakon što je prošlog meseca lansirao prvu Hydrogel Sheet masku za lice sa bakarnim peptidom, brend je je ovog meseca predstavio još jedan novitet – The Sunscreen SPF 50 kremu. Da budemo precizniji – dve kreme jer će se formula za američko tržište razlikovati od one koja će biti dostupna na evropskom i azijsko-pacifičkom tržištu. Krema sa mineralnim filterima biće dostupna u SAD po ceni od 140 dolara, dok će u ostalim delovima planete biti dostupna verzija sa hemijskim filterima po ceni od 125 evra. U oba slučaja, formule kombinuju inovativnu UV zaštitu i patentirani TFC8® sastojak brenda na kome je dr Bader radio pune tri decenije, a koji podstiče obnavljanje matičnih ćelija kože.
Upravo zahvaljujući sastojku TFC8®, koji predstavlja kombinaciju prirodnih aminokiselina, vitamina i molekula koji podstiču obnavljanje matičnih ćelija kože, The Sunscreen SPF 50 nije klasična krema sa UV filterima već moćna formula koja ujedno i sanira oštećenja kože od sunca dok je istovremeno revitalizuje i podmlađuje.
Formula je obogaćena i ekstraktima mikroalgi, semana pamuka, cveta nara, lista perille i kompleks kakadu šljive, koji takođe imaju anti-age dejstvo. Ovi sastojci poznati su po snažnim antioksidativnim svojstvima i sposobnosti da umire kožu nakon izlaganja suncu. Dodatno, proizvod sadrže ulje semenki maline i buriti ulje – bogate prirodne izvore zaštite od UV zračenja, koji ujedno hidriraju i hrane kožu.
Na obe verzije The Sunscreen SPF 50 kreme brend je radio pune četiri godine kako bi se dobio proizvod koji ne samo da pouzdano štiti kožu od sunca već je i obnavlja i podmlađuje. Kreme su prošle klinička ispitivanja u trajanju od 12 nedelja, a rezultati su pokazali poboljšanja u ujednačenosti tena, hidrataciji i smanjenju finih linija. Ove studije su procenjene kako instrumentalnim metodama, tako i stručnim ocenama dermatologa, što dodatno potvrđuje učinkovitost formule.
Tekst: INJournal magazin
Naslovna fotografija: @victoriabeckham
Foto: Instagram, Promo