10 beauty noviteta koji su se ovog meseca našli na INJournal radaru
Sa beauty brendovima ovog februara definitivno nema šale! Od početka meseca imali smo na desetine lansiranja novih proizvoda, a veliki broj njih zbilja je vredan pažnje. Bilo da tražite skincare proizvode koji će revitalitovati vašu kožu nakon niskih zimskih temperatura ili želite da u prolećnu sezonu zakoračite sa novom šminkom, među aktuelnim novitetima sigurno ćete pronaći nešto po svojoj meri. Od sjajeva i senki, preko moćnih seruma i okoloočnih krema do parfema, februar nam je doneo mnogo uzbudljivih formula koje želimo da testiramo.
INJournal favoriti čekaju vas u nastavku.
FEBRUARSKI BEAUTY NOVITETI
Jedan od omiljenih skincare brendova ušao je početkom meseca u svet makeupa, a prvi proizvod koji su lansirali je ovaj serum za obraze. U pitanju je formula koja daje suptilnu boju i prirodan sjaj dok istovremeno ima niz negujućih svojstava jer je obogaćena niacinamidom, centella asiaticom i uljem jojobe.
Novi gloss brenda Makeup by Mario daje usnama suptilnu boju i visok sjaj koji se presijava poput stakla. Glavni adut ove formule je to što nije lepljiva i što je obogaćena nizom aktivnih sastojaka kao što su natrijum hijaluronat, ekstrakt nara i ulje jojobe koji hidriraju i hrane usne. Sjaj dolazi u 11 nijansi koje se kreću od svetloroze do tamnobraon boje.
Jedan od najuzbudljivijih ovomesečnih skincare noviteta svakako je ovaj serum za okoloočno područje brenda Clinique koji ciljano deluje na tamne kolutove, natečenost, suvoću i neujednačenu teksturu. Serum je obogaćen AHA i BHA kiselinama, retinolom, hijaluronskom kiselinom i vitaminom C, a metalni aplikator dodatno umanjuje natečenost.
Iz laboratorija Vichy ovog meseca stiže anti-age serum koji promoviše proizvodnju kolagena u koži. Reč je o proizvodu sa novom Co-Bonding tehnologijom koja je nastala kao rezultat 15-togodišnjeg istraživanja, a u čijem su sastavu ramnoza, peptidi i Maitake. U skladu sa tim, serum deluje na čak 16 znakova starenja kože: bore, tanke linije, čvrstoću, volumen, opuštenost, zaglađenost, teksturu, tonus, gustoću kože, kožnu barijeru, revitalizaciju, blistavost, mekoću, elastičnost, hidrataciju i ujednačenost tena.
Kao što smo vam nedavno pisali, brend Augustinus Bader lansirao je ovog meseca prvu sheet masku sa bakarnim peptidom i patentiranim sastojkom TFC8®, koji je deo formule svih proizvoda ove kozmetičke kuće, a koji podstiče obnavljanje matičnih ćelija kože. Maska revitalizuje, hidrira, zateže i posvetljava kožu zbog čega se savršena dopuna svake anti-age nege. Sastoji se iz dva dela, radi lakše aplikacije, a nosi se 20 minuta.
Brend Ilia upravo je lansirao mono senke u olovci koje dolaze u 20 nijansi (osam sa mat završnicom i 12 sa šimerom). Senke su visokopigmentovane i postojane, a formula je takva da se bespreorno stapa sa kožom. Dodatni bonus je činjenica da sadrže prerađeni ekstrakt grožđa koji umanjuje bore.
Kada smo kod senki za oči, ne možemo da ne spomenemo šest limitiranih paleta brenda Charlotte Tilbury koje sadrže po devet različitih senki sa različitom završnom obradom. Sve boje su visokopigmentovane i odlično se međusobno nadopunjuju.
Verujemo da su mnogi od vas već isprobali serume u kapsulama brenda Elizabeth Arden, a ova linija dobila je novog člana. Formula novih kapsula obogaćena je vitaminom C i ciljano deluje na fleke od akni i sunca, posvetljava kožu i vraća joj sjaj, a prvi rezultati vidljivi su već za 14 dana.
Novi uniseks parfem brenda Le Labo sa notama eukaliptusa, kedra, labdanuma, mošusa i tamjana odličan je izbor za sve ljubitelje mošusnih i drvenastih mirisa.
Povodom 15. rođendana najpopularnijeg Frédéric Malle parfema, brend je lansirao limitirano izdanje koje dolazi u crvenoj bočici. Miris je, inače, dobio naziv po čuvenom romanu Henryja Jamesa i smatra se remek delom parfimera Dominiquea Ropiona. Njegova opojna kombinacija turske ruže, pačulija i tamjana inspirisana je očaravajućom i tragičnom heroinom Izabelom, a reč je o veoma modernom, elegantnom i senzualnom parfemu.
Tekst: Ivana NIkolić
Naslovna fotografija: @refybeauty
Foto: Instagram, Promo