Bella Hadid lansirala je svoj brend parfema Ôrebella i ponudila potpuno drugačije mirisne kompozicije

Parfemi brenda Ôrebella, iza koga stoji Bella Hadid, imaju dvofazne formule i ne sadrže alkohol

Kada je početkom godine objavila mali teaser na Instagramu sa jednostanim natpisom „Ôrebella“, svima je bilo jasno da će Bella Hadid pokrenuti vlastiti brend. Odmah je počelo da se šuška i da je u pitanju beauty brend, a iako je postojao veliki broj nagađanja o tome koji bi proizvodi mogli da se nađu u ponudi, nije mali broj onih koji su pogodili da će biti upravo parfemi.
Ove nedelje Bella je i zvanično predstavila brend Ôrebella, koji se transkribuje „aura-bela“, a njena prva tri parfema na zvaničnoj stranici brenda naći će se u prodaji od sutra, dok će u online shopu Ulta Beauty biti dostupni od 10. maja.

Parfemi novog brenda imaju dvofazne formule i ne sadrže alkohol zbog čega predstvljaju pravo osveženje u industriji mirisa. Dolaze u pakovanjima od 10, 50 i 100 ml, a njihove cene su 35, 72 i 100 dolara.
– Ôrebella je prvi bezalkoholni dvofazni parfem. Htela sam da ponudim nešto što ljudi ranije nisu videli, a svoja eterična ulja izrađivala sam jako dugo – rekla je Bella u ekskluzivnom intervjuu za WWD.
Ona je otkrila i da je rad na novom brendu i kreiranju prvih kompozicija trajao punih pet godina.

Jedna faza u formuli Ôrebella parfema sastoji se od mešavine pečuraka, ulja badema, masline, jojobe, karitea i kamelije, čija je uloga da hidriraju kožu, dok druga faza sadrži eterična ulja i sirovine mirisa.
Sve parfeme predstavljamo vam u nastavku.

SALTED MUSE
Ključne note: morska so, ružičasti biber, akord maslinovog drveta, lavande i drveta oštrog jantara
WINDOW2SOUL
Ključne note: ruža, jasmin, limun i mahune tonke
BLOOMING FIRE
Ključne note: monoi cvet, pačuli i bergamot

Tekst: INJournal magazin
Foto: Instagram (@bellahadid, @orebella)

Podeli

Scroll to Top