U prisustvu velikog broja novinara i šminkera, poznati beogradski make-up artist Dragan Vurdelja održao je masterclass u klubu Dim. Tom prilikom on je prisutnima predstavio proizvode renomiranog britanskog brenda Illamasqua, koji je odnedavno dostupan i na domaćem tržištu. Illamasqua šminka nastala je 2008. godine, a kuriozitet je da je brend lansirao marketing guru Julian Kynaston, bez ikakvog prethodnog iskustva u svetu make-upa. Njegova ideja bila je da stvori brend koji će slaviti ličnost i originalnost, i da omogući potrošačima jedinstveno iskustvo u industriji šminke. Najveću podršku na putu ostvarenja ovog cilja imao je od strane Josepha Corréa, sina Vivienne Westwood i Malcolma McLarena, koji je takođe imao značajnu ulogu u kreiranju imidža ove make-up kuće.
Illamasqua je danas brend koji podjednako vole i profesionalni šminkeri i potrošači, a na domaće tržište dolazi sa 144 razičitih proizvoda. Oni su od ponedeljka dostupni u eksluzivnim Lilly drogerijama u Beogradu (Ušće Shopping centar, Delta City, Knez Mihajlova, Braničevska 12) i u Novom Sadu (Promenada i Jevrejska). Na prodajnim mestima u Beogradu potrošači će u narednih mesec dana imati priliku da dobiju savete od Mihaele Dodić, kreativne direktorke i glavne šminkerke Illamasqua.
Celokupan asortiman Illamasqua brenda dostupan je i online, preko Lilly web shopa.
Elena Nikolaevna i Dragan Vurdelja
Brana Kostić
Lena Bogdanović
Tekst: INJournal magazin
Foto: Milovan Ilić Džumavski