Poznati brend Karl Lagerfeld nedavno je u šoping centru Galerija otvorio vrata svoje prve prodavnice u Srbiji, a tim povodom sinoć je priređen ekskluzivni događaj, kome su prisustvovale brojne VIP ličnosti, novinari, influenseri, ljubitelji mode i prijatelji brenda. Uz zvuke odlične muzike za koju je bila zadužena DJ Nadežda Dimitrijević, nekoliko desetina okupljenih zvanica imalo je priliku da pogleda aktuelnu kolekciju, ali i da uživa u odličnoj atmosferi i celovečernjem druženju.
Zahvaljujući partnerstvu sa N Sportom, kupcima u Srbiji sada je dostupna široka lepeza Karl Lagerfeld asortimana, uključujući muške i ženske linije odeće i obuće, torbe, nakit, parfeme i dadatne aksesoare. U novoj prodavnici može se pronaći i dugoočekivana kolekcija CARA LOVES KARL, dizajnirana u saradnji sa glumicom, manekenkom i aktivistkinjom Carom Delevingne. Rodno neutralna kolekcija odaje zajedničku ljubav i poštovanje koje su Karl i Cara negovali jedno prema drugom. S druge strane, u ready-to-wear liniji, svi komadi odeće i aksesoari napravljeni su od održivih i visokokvalitetnih materijala, sa veličinama u rasponu od XXS do XXL.
Posebna priča je enterijer radnje koja se prostire na 170 kvadratnih metara, a karakteriše je maloprodajni koncept brenda koji pruža privlačan, lagan i sofisticiran doživljaj. Inspirisan kancelarijom i domom Karla Lagerfelda, dekor uključuje luksuzne detalje od mermera, hroma i mesinga uparene sa uokvirenim skicama njegovog rada što će svakom kupcu pružiti jedinstveni doživljaj prilikom odabira komada.
Više o brendu Karl Lagerfeld
Modna kuća Karl Lagerfeld deli ikoničnu viziju i estetiku dizajna svog osnivača, Karla Lagerfelda, spojenu sa savremenim duhom koji je okrenut budućnosti. Brend slavi njegovo kolosalno nasleđe i udahnjuje njegovu strast, intuiciju i neiscrpnu kreativnost u srž svog DNK.
Inspirisan rok-šik stavom Pariza, portfolio brenda uključuje konfekcijske proizvode za žene, muškarce i decu, kao i torbe, malu kožnu galanteriju, obuću, parfeme, naočare i još mnogo toga. Karl Lagerfeld se povezuje sa potrošačima u više od 120 prodavnica širom sveta, sa ključnim lokacijama u Parizu, Londonu, Minhenu, Dubaiju i Šangaju. Brend takođe ima premium veleprodajnu mrežu i snažno digitalno prisustvo u Evropi, Bliskom istoku i Aziji, dok online prodavnica karl.com doseže 96 zemalja.
Tekst: INJournal magazin
Foto: Nikola Rudić