Brend Scotch & Soda prvi put na NYFW-u

Holandski luxury casual brend „Scotch & Soda“ debitovao je na Nedelji mode u Njujorku kolekcijom za sezonu jesen/zima 2016. pod nazivom „Wondrous Wanderers“. Prezentacija kolekcije je ispreplitala četiri glavne teme u jednoj priči i sve gledaoce uvukla u šarmantni svet amsterdamske modne marke i upoznala ih sa vezom koju kuća Scotch ima sa ostatkom planete.

1ss 19216

– Mi smo u stabilnoj ljubavnoj vezi sa svetom. To valjda podgreva činjenica da smo mi Holanđani. Mi smo zemlja istraživača koji putuju svetom. I uvek se vratimo kući. Kada radimo bukvalno smo natovareni blagom i inspiracijom. Od toga pravimo inovacije, nešto potpuno naše. Scotch & Soda živi i sanja kao vagabundo na dnevnom nivou – izjavila je Marlou van Engelen, kreativni direktor kuće „Scotch & Soda“.

2ss 19216

Prezentacija „Wondrous Wanderers“ je priča o četiri svakodnevne legende, koje kroz različite epohe i mesta, vezuje prirodna inspiracija. Priča se odvija u raznim krajevima sveta – od Tibeta, do Scottish Highlandsa, preko Puta svile u Kini do malog sela Floen u Norveškoj. Boje pejzaža i teksture svakog od tih mesta u izobilju se ogledaju u kolekciji. Sve priče sezone predstavljaju remiks boja, silueta, tekstura, printova i završnica iz regiona i pretočene su u nešto potpuno novo.

3ss 19216

Eklektični pogled na svet je predočen u prezentaciji koja kombinuje film sa dešavanjima na sceni i muzičkom temom. Za muzičku naraciju priče jesen/zima 2016. godine pobrinuo se holandski muzičar Joep Beving i njegov bend. Za vokalnu pratnju zaslužni su Maxime Barlag, glavni vokal bend „Mister & Mississippi“ i Bart van Dalen. Kolekcija je predstavljena u ambijentu Sir studios.

4ss 19216

5ss 19216

Podeli

Scroll to Top