Pogledajte kako je bilo na prvom dm Feel događaju koji je održan na Beogradskom sajmu

Povodom 20 godina poslovanja u Srbiji, dm drogerie markt organizovao je jedinstven dm Feel događaj na Beogradskom sajmu

U godini u kojoj proslavlja dve decenije poslovanja u Srbiji, vodeći drogerijski lanac dm drogerie markt organizovao je nezaboravnu beauty manifestaciju u Hali 5 Beogradskog sajma, za sve one kojima je dm već godinama nezaobilazno mesto kupovine, relaksacije ali i zabave. Sa ciljem da obraduje svoje kupce, ali i da na jednom mestu okupi brojne saradnike – zaposlene, influensere i medije, kompanija dm je ovim autentičnim događajem sajamskog tipa postavila nove standarde na tržištu. Pod krovom Hale 5 nastala je prava dm čarolija, a svi posetioci su uživali u pažljivo kreiranim aktivnostima, atraktivnim foto-kornerima i saznali nešto više o novim trendovima u industriji lepote. U okviru unikatnih postavki našli su se razni makeup štandovi, kao i oni sa prepoznatljivim brendovima za negu lica, kose i prirodne kozmetike, koje su pratile brojne nagradne aktivacije i interaktivne radionice.

– Događaj dm Feel osmišljen je sa idejom da zajedno, na jednom mestu, doživimo sve ono što dm predstavlja za sve nas prisutne, zaposlene, saradnike, kupce, a to je mnogo više od omiljene drogerije za nabavku – to je ona potrebna doza inspiracije, zajedništva i poverenja. Zato je ova manifestacija naš način da vam poklonimo dm svet u jednom novom svetlu, kroz autentična iskustva na svakom koraku, i da se potrudimo da ovaj događaj ostavi samo najlepše utiske. Zaista smo neizmerno ponosni i zahvalni što imamo priliku da budemo prisutni u svakom vašem danu i što uvek iznova birate dm – rekla je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka Marketinga i komunikacija, dm Srbija i Severna Makedonija.

Već na samom ulazu na događaj svi prisutni su dobili specijalne „pasoše“ i torbe za nezaboravno dm putovanje tokom kog su imali priliku da se bliže upoznaju sa svojim najdražim brendovima, dobiju razne savete i saznaju trikove od profesionalnih šminkera, ali i da pokažu svoju kreativnost na radionici za oslikavanje džinsa. Obilazeći štandove, posetioci su popunjavali svoju kolekciju pečata i dobijali full size poklon-proizvode, a upotpunjena kolekcija pečata omogućila je učešće u nagradnom konkursu. Poznata lica s društvenih mreža našla su se u ulozi moderatora raznih programa, dok su mnogi fanovi dobili priliku da se upoznaju sa svojim omiljenim influenserima, poput Anne Lazarević, Lee Stanković, Miće Ašćerića i Jane Dačović. Celodnevni događaj pratila je sjajna atmosfera, dok je za kraj održan nastup naše pop-zvezde Sare Jo.

Tekst: INJournal magazin
Foto: Promo

Podeli

Scroll to Top