Omiljeni brend generacije Z lansirao je novi serum koji je dobio naziv „botoks u bočici“

Kraj leta i početak jeseni predstavljaju period kada na police drogerija i parfimerija stižu najuzbudljiviji beauty noviteti, a proizvod koji je od početka meseca izazvao najveću pažnju među TikTokerima i urednicima lepote definitivno je Pomegranate Peptide Firming serum brenda Glow Recipe. Novi serum za učvršćivanje i podizanje kože ciljano deluje na fine linije i bore zbog čega je odmah nakon lansiranja dobio naziv „botoks u bočici“.
Ključni sastojci ovog seruma su polipeptidi, koji stimulišu proizvodnju kolagena i učvršćuju i podižu koju, zatim hijaluronska kiselina koja intenzivno hidrira te vraća koži volumen i sprečava nastanak novih bora dok ulje semenki nara vraća elastičnost koži i vidno je omekšava, umiruje i zateže.

Serum je specifičan i po tome što je pogodan za negu svih tipova kože i mogu da ga koriste osobe svih starosnih dobi. Ukoliko ste u 20-tim godinama, Pomegranate Peptide Firming serum će vam pomoći da posvetlite kožu i ublažite ožiljke od akni, ali će pospešiti i proizvodnju kolagena i preventivno delovati na pojavu bora i finih linija.
Kako su 30-te vreme kada se dešavaju najvidljivije promene na koži, uz ovaj serum možete da ublažite postojeće i sprečite nastanak novih bora. Ako ste u 40-tim, serum će vam ponovo zagladiti kožu i ujednačiti njen ton, dok će vam u 50-tim pomoći da vaša koža povratiti volumen, čvrtinu i vlagu.

Pomegranate Peptide Firming serum je sedmi po redu serum sa potpisom Glow Recipea. Ovaj brend omiljen je među generacijom Z, a njegov #glowrecipe na TikToku ima više od 1,3 milijarde pregleda. Njihov najpopularniji proizvod definitivno je Watermelon Glow Niacinamide Dew Drops za koji se predviđa da će ove godine dostići zaradu od 42 miliona dolara u maloprodaji. S druge strane, brend procenjuje da će od prodaje novog seruma do kraja godine zaraditi 15 miliona dolara.

Proizvodi brenda Glow Recipe kod nas su dostupni u online shopu noar.rs. Novi serum još nije stigao na domaće tržište, ali ga možete poručiti preko zvanične online stranice brenda.

Tekst: INJournal magazin
Naslovna fotografija: @veronicaferraro
Foto: Instagram

Podeli

Scroll to Top