H&M predtsvalja kolekciju koja je nastala u saradnji sa indijskom dizajnerkom Anamikom Khannom
Ako nas redovno pratite onda vam je dobro poznato da je H&M jedan od naših omiljenih high street brendova, a glavni razlog zbog kog volimo ovu modnu kuću jeste i činjenica da, uz premium komade i Studio kolekcije, ima i sve češće saradnje sa brojnim dizajnerima.
Nakon što je prvog dana avgusta u online shop brenda stigla kolekcija nastala u kolaboraciji sa Evom Bravadom i Télom D’Amore, brend je najavio još jednu dizajnersku saradnju, ovog puta sa Anamikom Khannom.
Nova dizajnerska saradnja slavi Anamikin indijski eklektizam i njen talenat da spoji glamur i zanatsku veštinu sa savremenim krojenjem i luksuznom odećom. Indijska dizajnerka poznata je po tome što tradicionalnim siluetama daje novi život, sa svežim i savremenim šarmom.
– Uvek sam osećala da indijska moda gubi na značaju kada je interpretirana u ostatku sveta. Naša moda je često, u smislu kulture, nasleđa zanatskih veština i tekstilnog veza, smatrana ili kostimom ili nedovoljno modernom i nosivom. Stvari su se mnogo promenile i ova kolekcija sa H&M-om mi omogućava da indijsko nasleđe učinim globalnim i savremenim – rekla je Anamika Khanna povodom ove saradnje.
Ova upečatljiva kolekcija obiluje fluidnim i prijemčljivim stilovima, živim bojama, dezenima i ručno izvezenim ukrasima. Ženska odeća donosi laku eleganciju, sa drapiranim suknjama i providnim kaftanima sa asimetričnim rubovima, i svilenim pidžama kompletima. Za muškarce tradiocionalni krojevi dobijaju osveženje u vidu grafike, dok oslikani motivi daju odeći kul i ležeran izgled.
– Anamika dizajnira odeću koja podstiče onoga ko je nosi da se izrazi. Siluete su fluidne i drapirane, često na način koji se može personalizovati. I printovi su intrigantni. Ona integriše print tako što kombinuje tradicionalne elemente u boji sa nečim više grafičkim – izlavila je Ann-Sofie Johannson, kreativna savetnica u H&M-u.
Kao što možete da vidite, kolekcija obuhvata žensku i mušku odeću, nakit, kao i modne dodatke, a u prodaji će se naći 5. septembra na internet stranici hm.com.
U nastavku pogledajte ostatak lookbooka.
Tekst: INJournal magazin
Foto: H&M