Goruće teme na internetu po prvi put na izložbi „GORI“ ovog septembra!

Kako izgleda kada viralni postovi sa društvenih mreža i marketinške kampanje postanu deo umetničke instalacije? Stefan Gajić, najmlađi advertajzing kreativni direktor u regionu nam donosi odgovor kroz izložbu pod nazivom „GORI“!

U neočekivanom ambijentu Mona Plaza hotela, od 12. do 15. septembra biće otvorena izložba „Gori“, čiji je autor Stefan Gajić, najmlađi regionalni kreativni direktor u oblasti advertajzinga. Njegova prva izložba predstavlja jedinstven spoj tradicionalnih plakata sa digitalnim formatima, koji će domaća publika imati prvi put priliku da vidi. Baš iz tog razloga, autoru je bilo važno da prostor izlaganja bude urban, drugačiji i kul.

O izložbi

Tokom tri dana trajanja izložbe, publika će imati priliku da na digitalnim formatima, ekranima, led panelima i 360 instalacijama uživa u radovima koji odgovaraju na temu „gori“. Postavku čine tri tematske celine, odakle proizlazi i sam naziv. Pre svega, radovi Stefana Gajića se bave gorućim temama o kojima svi svakodnevno pričamo na poslu, sa prijateljima, porodicom i koje nam okupiraju misli. Drugi segment izložbe je potreba umetnika i kreativaca za postizanjem viralnosti – kreiranje radova koji će zapaliti javnost i digitalne kanale. Treći segment je i neizostavan na putu svakog stvaraoca – kreativno sagorevanje (burnout), koje proizilazi upravo iz zagrejanosti za svoju profesiju – u slučaju umetnika, advertajzing industriju.

Osim prostora, veoma je bilo važno pronaći partnere koji će omogućiti realizaciju ovakve postavke, a koji su relevantni, inovativni i pomeraju granice. Jedan od njih jeste i brend Duracell koji je omogućio funkcionisanje LED ekrana.
Ako želite da budete deo iskustva koje će biti goruća tema ovog septembra, posetite izložbu od 12. do 15. septembra u Mona Plaza hotelu u Beogradu.

O umetniku

Stefan Gajić je najmlađi art i kreativni direktor na advertajzing sceni regiona. Pohađao je prestižni njujorški pre college program “School of Visual Arts” i diplomirao na Fakultetu primenjenih umetnosti u Beogradu.
Do sada je radio na idejnom rešenju za neke od najvećih svetskih brendova i kompanija (Nivea, OTP Banka, Red Bull, Universal Music, Evropska unija, SBB, IQOS, Milka, Eucerin i Ahold Delhaize) i ilustrovao naslovnice velikih publikacija poput Nedeljnika i Harper’s BAZAAR-a.
Stefan je jedan od retkih grafičkih dizajnera čiji je rad uvršten u jednu od trenutno najvećih i najuticajnijih svetskih izložbi pod nazivom “Tolerance”.  Njegov rad je obišao Peru, Japan, Kinu, Nemačku, Hrvatsku, a takođe i Times Square u Njujorku.
Najmlađi je član Međunarodnog udruženja za marketinške komunikacije u Srbiji (“IAA”) i dobitnik  brojnih nagrada i priznanja iz oblasti grafičkog dizajna, komunikacija i marketinga.

Tekst: INJournal magazin
Foto: Nemanja Maraš, Promo

Podeli

Scroll to Top