Ako premotate film nekoliko godina unazad, setićete se da je svaka modna insajderka koja drži do sebe imala makar jedan Gucci kaiš sa GG logotipom, a većina njih posedovala je čitavu kolekciju ovih aksesoara u različitim bojama, sa manjim i većim kopčama, debljim ili tanjim kaiševima. U skladu sa tim, nosile su ih u svim mogućim prilikama pa je kaiš sa legendarnim GG logotipom dugo bio na vrhu liste najpoželjnijih aksesoara. Zato nećemo preterati ako kažemo da su upravo zahvaljujući ovoj opsesiji tokom proteklih nekoliko godina gotovo svi brendovi uključili u svoju ponudu kaiševe sa logotipom, koji su vremenom postali najprisutniji modni dodaci na društvenim mrežama.
Oni koji prate dešavanja na aktuelnim nedeljama mode u velikoj četvorki verovatno su na street style fotografijama mnogo puta do sada videli ove kaiševe, a redovno ih gledamo i na Instagramu. Najpopularniji su komadi sa potpisima kuća Celine, Hermès, Saint Laurent, Loewe i Prada, a dobro se kotiraju i drugi brendovi, kao što su Bottega Veneta ili Valentino.
Modne influenserke mahom ih nose uz all black i druge minimalističke kombinacije, mada nije da nismo videli i maksimalističke stajlinge sa kaiševima sa logotipom koji su nas oborili s nogu.
Ukoliko se pitate da li bi trebalo da isprobate ovaj trend, imajte u vidu da kaiš sa logotipom svaku odevnu kombinaciju podiže na viši nivo. Zamislite ga samo u paru sa najjednostavnijim outfit formulama, kao što su bela majica i farmerke, košulja i wide leg pantalone ili sako i kožne pantalone, i shvatićete da smo u pravu. On vam donosi stilske poene praktično bez truda i govori umesto vas, a pritom je mnogo pristupačniji od većine drugih dizajnerskih aksesoara. Dodatni bonus je to što je njegov rok trajanja neograničen, pa ćete dobiti komad za sva vremena.
Nastavite da skrolujete jer vas u nastavku čeka vodič za kupovinu kaiševa trenutno najpopularnijih brendova.
Tekst: INJournal magazin
Naslovna fotogragija: @tamara
Foto: Instagram, Promo