Ko su najuticajniji blogeri i koliko zaista zarađuju?

Uticaj modnih blogera svake godine raste, a samim tim i njihove zarade koje neretko godišnje premašuju milionske iznose. Magazin WWD nedavno je objavio podatak da cena jednog Instagram posta najpopularnijih blogerki iznosi između 5.000 i 25.000 dolara što je gotovo 5 puta više nego što je objava na popularnoj društvenoj mreži koštala pre godinu i po dana.

Amie Song
Amie Song

Osim toga, izvor njihove zarade je i partnerski marketing koji imaju sa mnogim kompanijama, a često sklapaju i druge vrste saradnje sa velikim brendovima, kao što su angažmani u svojstvu modela ili im se pruža mogućnost da kreiraju sopstvenu liniju proizvoda. Zahvaljujući tome, mnogi blogeri godišnje zarade između milion i 3 miliona dolara. Ta cifra iznosi i mnogo više kada je reč o najuticajnoj blogerki na svetu Chiari Ferragni koja je u 2015. imala prihod u iznosu od 7,5 miliona dolara.

Leandra Medine
Leandra Medine

Stručnjaci tvrde da su brendovi spremni da izdvajaju velike iznose za blogere jer rezultati takvog oglašavanja dolaze najbrže i mogu se lako izmeriti. Tako je recimo Rachel Parcell, autorka stranice Pink Peonies za vreme praznika u 2014. godini povećala prihod online radnje nordstrom.com za čak milion dolara, dok je u vreme prošle Noći veštiča, Christine Andrew koja stoji iza digitalnog modnog dnevnika Hello Fashion za kratko vreme udvostručila broj pratilaca na Instagramu brendu Neiman Marcus.

Kristina Bazan
Kristina Bazan

Koliko će ko od blogera zaraditi zavisi od njihovog uticaja koji se sve češće meri po broju pratilaca na Instagramu. Ubedljivo najviše sledbenika, više od 5 miliona, ima Chiara Ferragni, a slede Amie Song i Jules Sarinana sa po nešto više od 3 miliona. Pogledajte listu najuticajnijih blogera na Instagramu.


Podeli

Scroll to Top