Ako premotamo film desetak godina unzad, setićemo se da su sestre Kardashian-Jenner bile prve i najuspešnije protoretke makeupa koji se vrteo oko kontirasanja lica i jakih pudera sa mat završnicom. S obzirom na to da su devojke sa svih meridijana pokušavale da kopiraju njihove lookove, Kylie Jenner lansirala je i sopstveni makeup brend koji joj je doneo titulu beauty mogula. Iako se kasnije isposravilo da su mnogi podaci o poslovanju brenda Kylie Cosmetics bili „naduvani“, najmlađa sestra iz klana Kardashian-Jenner uspela je da 2018. godine proda 51% vlasništva svoje kompanije Cotyju za čak 600 miliona dolara.
Međutim, upravo su tada nastale „nevolje u raju“. Pre svega, podaci o poslovanju Kylie Cosmeticsa postali su javni pa je svima bilo jasno da njen brend i nije baš toliko uspešan, a potom su se promenili makeup trendovi pa je pod uticajem clean girl estetike prodaja proizvoda sa njenim potpisom naglo opala. Da ne govorimo o padu kvaliteta Kylie Cosmetics proizvoda i nizu negativnih recenzija na internetu.
Međutim, Kylie je rešila da ponovo „uzme stvar u svoje ruke“ i da vrati nekadašnju slavu. Nakon što je pre nekoliko meseci otkrila da želi da otkupi vlasništvo od kompanije Coty, odlučila je i da „prepiše“ model poslovanja svoje prijateljice Hailey Bieber, koja je zahvaljujući snimanju tutorijala na TikToku uspela da svoj brend Rhode učini jednim od najpopularnijih na svetu.
Tako nam je nedavno i Kylie otkrila svoju novu makeup rutinu za svaki dan koja se sastoji iz samo četiri koraka i četiri proizvoda njenog brenda. Zanimljivo je da nije odustala od svojih kontura, pa je najpre umseto bronzera nanela korektor svog brenda – Power Plush Longwear korektor u vrlo tamnoj nijansi i to ispod jagodične i vilične kosti, na rubove čela, kapke i nos. Zatim je isto proizvod u odgovarajućoj nijansi nanela i na mesta gde obično stavljamo korektor. Nakon što je sve lepo izblendala, dodala je na obraze Lip&Cheek Glow Balm dok je šminkanje završila nanošenjem Tinted Butter balzama na usne.
Da li će ovakvi tutorijali ponovo stvoriti hype oko njenog brenda ostaje nam da vidimo, ali je njena nova rutina svakako dovoljno minimalistička i zanimljiva da je vredi isprobati.
Proizvodi koje Kylie koristi za ovaj look
Tekst: INJournal magazin
Naslovna fotografija: @kyliejenner
Video: TikTok
Foto: Instagram, Promo