Modni brend Kylie Jenner kreće u prodaju 1. novembra, a mi smo otkrili sve detalje

Kylie Jenner napravila je pravu pometnju na društvenim mrežama kada je pre dva dana objavila fotografiju u kožnom oversized mantilu uz jednostavan opis: „Meet Khy“. Iako je bilo prilično jasno da je najmlađa sestra iz klana Kardashian-Jenner ovom objavom najavila lansiranje sopstvenog brenda, više od 24h trajala su nagađanja o tome kakav je zapravo novi poslovni potez dvadesetšestogodišnje rialiti zvezde i preduzetnice. Srećom, nije se čekalo dugo na odgovor jer je Kylie već juče izdala saopštenje u kome je otkrila sve detalje o brendu Khy, koji će krenuti u prodaju 1. novembra.

Sve o novom brendu

Naziv Khy zapravo je jedan od nadimaka Kylie Jenner, a iako nosi njeno ime, mlada preduzetnica samo je jedan od osnivača novog labela. Druga dva igrača u ovoj igri su njena majka Kris Jenner (podrazumeva se) i bračni par Emma and Jens Grede, koji su takođe uključeni u višemilionske poslove sa brendovima SKIMS i Good America, iza kojih stoje Kim Kardashian, odnosno Khloe Kardashian.

Khy je inpirisan ličnim stilom Kylie Jenner, a brend će tokom čitave godine predstavljati različite capsule kolekcije u saradnji sa gostujućim dizajnerima. Prva kolekcija nastala je u saradnji sa avangardnim nemačkim dizajnerkama Nan Li i Emilijom Pfohl, koje stoje iza brenda Namilia, a sastoji se od komada od veštačke kože i basic odeće od mešavine najlona i elastina. Nijedan komad iz kolekcije neće biti skuplji od 200 dolara, a kako je Kylie rekla, misija brenda je da po pristupačnoj ceni ponudi komade koji mogu da pariraju high end odeći. Kao što smo rekli, prodaja kreće 1. novembra, ali već sada možete da se prijavite za exclusive early access.

Next logical step

Ulazak Kylie u svet modne industrije verovatno smo i mogli da očekujemo ako imamo u vidu da je od početka godine bila deo najznačajnijih modnih događaja na planeti. Setimo se samo njenog spektakularnog pojavljivanja na Schiaparelli reviji u januaru kada je nosila njihovu runaway kreaciju sa glavom lava. Nedavno je bila i na reviji brenda Prada tokom Nedelje mode u Milanu, a poslednjih meseci snimila je kampanje za Acne Studios, Jean Paul Gaultier i Dolce & Gabbana Eyewear.

Već 8 godina u beauty industriji

Svoje carstvo Kylie je počela da gradi 2015. godine kada je lansirala Kylie Lip Kit, koji je brzo prerastao u brend Kylie Cosmetics. Uspeh brenda doveo ju je na naslovnicu Forbsa u novembru 2018. godine kada je ugledni časopis izvestio da se vrendost njene kompanija procenjuje na 800 miliona dolara, dok je u martu 2019. vrendost procenjena na 900 miliona dolara. U novembru iste godine, 51% brenda kupila je kompanija Coty za 600 miliona dolara, procenjujući vrendost Kylie Cosmeticsa na približno 1,2 milijarde dolara. Međutim, upravo tada počele su „nevolje u raju“.

Forbs je početkom 2020. godine, pozivajući se na dokumentaciju iz ugovora sa kompanijom Coty, objavio da su podaci o vrednosti brenda Kylie Cosmetics bili frizirani i napumpani. S druge strane, Coty je promenio i laboratoriju u kojoj se proizvodi Kylie Cosmetics šminka i pogoršao kvalitet iste što je naišlo na veliko negodovanje njenih fanova. Sve to rezultiralo je situacijom da je brend Kylie Cosmetics prestao da bude relevantan beauty igrač, a Kylie je ove jeseni ponovo zatražila da kupi 51% svog brenda od Cotyja. Da li će uspeti da se dogovori sa beauty komglomeratom, ostaje nam da vidimo, ali glavna tema u narednim mesecima svakako će biti brend Khy.

Tekst: Ivana Nikolić
Naslovna fotografija: @khy
Foto: Instagram

Podeli

Scroll to Top