Kylie Jenner lansirala je svoj prvi parfem i ponovo izazvala lavinu oprečnih komentara

Nakon što je prošle nedelje lansirala četvrtu kolekciju svog brenda Khy, a potom u saradnji sa svojom majkom i gaziranu votku u limenci, Kylie Jenner predstavila je i svoj prvi parfem. Miris slikovitog naziva Cosmic inspirisan je kožom i sadrži balans clean, drvenastih i cvetnih nota, a Kylie je očekivano izjavila da je to njen signature parfem te da u potpunosti oslikava njenu ličnost.
– Cosmic miriše na toplo cveće i deluje utešno na onog ko ga nosi. Veoma je sofisticiran i postao je deo moje svakodnevne rutine. Nosim ga i danju i noću – izjavila je Kylie za američko izdanje magazina Harper’s Bazaar.

Parfem se otvara senzualnim notama jasmina i krvavom narandžom, u srcu su topli tonovi zlatnog ambera i zavodljivi božur dok bazu čine mošus, vanila i kedar. Mirisnu kreaciju potpisuje parfimerka Nicole Mancini, a Kylie Cosmetics je očekivano mislio na svaki detalj. Tako Cosmic doazi u neobičnoj bočici koja nas podseća na kristal, a Kylie je izjavila da predstavlja umetničko delo sa druge planete te da zahvaljujući svom skulpturalno dizajnu savršeno prijanja ruci.

U skladu sa aktuelnim trendovima, bočica parfema je za višekratnu upotrebu pa postoji i refill pakovanje. Parfem je dostupan u pakovanjima od 30, 50 i 100ml, a njegova cena iznosi 48, 60, odnosno 78 dolaza. Osim toga, postoji i travel pakovanje od 10 ml.

Mada nema sumnje da će Kylie svoj parfem na kraju rasprodati i da će ovo biti još jedna isplativa investicija poslovnog klana Kardashian-Jenner, lansiranje tri proizvoda u ovako kratkom roku, koji pritom nemaju veze jedan sa drugim, izazvalo je oprečna mišljenja na društvenim mrežama. Većina negativnih komentara, kojih ima u znatno većem broju, uglavnom se vrte oko rečenice: „Čemu sad i ovo“. Međutim, da li će ovo stalno zatrpavanje novih proizvodima koji nisu međusobno povezani imati kontraefekat ili će Kylie nastaviti da prodaje sve što dolazi sa njenim potpisom, ostaje nam da vidimo. Po prvim reakcijama, rekli bismo da je ipak malo preterala i da oko parfema nije nastao hype kakvom su se nadali.

Tekst: INJournal magazin
Naslovni video: @kyliecosmetics
Foto i video: Instagram, Promo

Podeli

Scroll to Top