L-Tab Shoes je domaći brend čije cipele nosimo ove jeseni

Ako su vam potebne kvalitetne i udobne cipele izrađene od najfinije italijanske kože, L-Tab Shoes ispuniće sve vaše želje

Znamo da je ljubav žena prema cipelama jedinstvena i neraskidiva i zbog toga smo stalno u potrazi za novim modelima i brendovima. Tako se na našem radaru ovog puta našao domaći brend L-Tab Shoes koji nudi modele izrađene od najkvalitetnije italijanske kože koji su pritom udobni i svestrani. U svojoj ponudi brend ima četiri osnovna modela: Newbel (klasične salonke sa štiklom od 9,5 centimetara koje su ime dobile po Novom Beogradu), Visprincess (elegantne salonke sa štiklom od 6,5 centimetara i anatomskim svodom, inspirisane Višegradskom ulicom), zatim Dorcel (baletanke sa špicastim đonom inspirisane Dorćolom) i Senia (baletanke s okruglim prednjim delom nadahnute Senjakom). Svaki model dostupan je kako u klasičnoj tako i u varijanti sa elegantnom ili casual mašnom, a pritom imate priliku da birate i boju (dostupna je 21 nijansa).
S obzirom na to da su nas cipele ovog brenda bukvalno očarale, odlučili smo da zagrebemo ispod površine i da razgovaramo sa Milicom Žepinić koja stoji iza ove divne priče.

Milica Žepinić

INJournal: Kada se kod vas rodila ljubav prema cipelama?
– Nemam konkretan odgovor na ovo pitanje, ali sam bila jedna od onih devojčica koje su volele da hodaju u maminim štiklama. Međutim, život me je odveo na drugu stranu. Završila sam Ekonomski fakultet, a potom i master studije. Plan je bio da se bavim marketingom, ali sam na kraju završila u korporaciji u kojoj sam radila u finansijama. Ipak, ljubav prema cipelama nije prestajala. Dok sam radila u kompaniji, imala sam ormar u kome sam držala cipele koje su mi bile neka vrsta izduvnog ventila. Volela sam da ih menjam dok sam išla od jedne do druge kancelarije, a kada sam nakon 15 godina dala otkaz, najveći problem je bio kako da iznesem sve te cipele.
INJournal: Šta se desilo nakon toga?
– Počela je korona, a moji planovi su bili da potražim posao u nekoj drugoj kompaniji. Imala sam i nekoliko intervjua, a onda se rodila ideja da počnem da proizvodim gumene čizme za decu. Naime, pošto imam dvoje male dece, shvatila sam da na tržištu nedostaju kvaltetne gumene čizme za najmlađe i htela sam da počnem time da se bavim. Međutim, ispostavilo se da je to jako velika investicija i da čizme koje bi proizvodili ne bi mogle da budu konkurentne modelima iz Kine ili Turske tako da sam odustala.

INJournal: U kom momentu ste poželeli da krenete sa proizvodnjom ženskih cipela?
– Kada sam odustala od gumenih čizama počela sam da razmišljam o tome šta još fali na našem tržištu, a onda sam shvatila da gotovo nikad kod nas nisam kupila cipele. Ono što mi se sviđalo uglavnom je bilo preskupo tako da sam obuću kupovala u inostranstvu. Shvatila sam da verovatno ima još mnogo žena kojima su potrebne kvalitetne cipele po pristojnim cenama, ali da nemaju gde da ih kupe.
INJournal: Koliko vam je bilo potrebno vremena od početne ideje do lansiranja brenda? Šta su bili najveći izazovi na tom putu?
– Tokom korone sam počela po malo da crtam i da osmišljavam prve modele, a potom sam krenula i u potragu za saradnicima. Naći prave saradnike bio je ujedno i najveći izazov, ali sam imala sreće. Trebalo mi je oko šest meseci da upoznam prave ljude i da se pobrinem oko nabavke materijala, ali sam tokom tog perioda zaista intenzivno radila. Međutim, kad imaš cilj i hrabro ideš ka njemu nekako se sve kockice poslože.
INJournal: Da li je bilo teško da skrenete pažnju na svoj brend posebno u svetlu činjenice da danas ima tako mnogo lokalnih brendova?
– To je takođe bio veliki izazov jer sam osoba koja nema profile na društvenim mrežama pa je to bio potpuno novi teren.

INJournal: Koliko su žene spremne da kupuju obuću online?
– Ja sam od početka želela samo online prodaju, posebno zbog činjenice da smo krenuli sa radom dok je još trajala korona. I danas nemam prodavnicu već samo mali show room za one kojima ne možemo da pomognemo oko veličine online pa im preporučimo da ipak dođu na probu.
Što se tiče online prodaje, smatram da je upravo korona ubrzala čitav taj proces pa su žene danas spremne da kupuju čak i cipele preko interneta. Takođe smatram da smo od samog strarta bili brend od poverenja jer radimo sve po zakonu i imamo pravu online prodavnicu tako da kupci mogu da vrate ili zamene cipele ukoliko im ne odgovaraju. Dodatni bonus je to što su naši brojevi standardni italijanski, a ko nije siguran oko veličine uvek smo tu da pomognemo.

INJournal: Koji su vama najdraži modeli?
– Volim ih sve jer sam ih i pravila po nekim svojim afinitetima, ali ako bih baš morala da se odlučim to bi bio Dorcel Spring model.
INJournal: Koliko vam se život promenio otkako ste rad u korporaciji zamenili malim preduzetništvom?
– Potpuno se promenio. Svakako da sada postoji materijalna nesigurnost jer ne dobijam platu svakog meseca kao što je to bilo dok sam radila u korporaciji, ali mislim da svako ko oseti slobodu upravljanja sopstvenim vremenom ni za šta na svetu ne bi menjao taj osećaj.

• U saradnji sa brendom L-Tab Shoes poklanjamo vam njihov Newbel model sa mašnom. Posetite naš Instagram profil @injournal.rs i saznajte detalje giveawayja. Srećno!

Intervju: Ivana Nikolić
Foto: Privatna arhiva

Podeli

Scroll to Top