U modnom svetu poslednjih 10-ak godina dogodile su se tektonske promene izazvane prvenstveno pojavom Instagrama i popularizacijom kupovine putem internera. Nove tendencije dovele su do osnivanja velikog broja dizajerskih brendova namenjih srednjoj klasi, u čijoj se ponudi mogu naći garderoba i aksesoari odličnog kvaliteta. Za razliku od prošlih vremena kada je postojala jasna podela između high street i high end kuća, zahvaljujući brendovima nove generacije te granice postale su fluktuirajuće. Mnogi novi dizajneri postali su popularni preko noći zahvaljujući saradnji s influenserima, a njihovi komadi najpoželjniji bestseleri do kojih nije lako doći. Iako je sezona proleće/leto 2021 tek počela već je izvesno čije ćemo komade u narednim mesecima najčešće gledati na Instagramu, pa smo napravili listu novih brendova koji su trenutno najpopularniji među influenserima. S obzirom na to da se kod nas još nije primila online kupovina, prvenstveno zbog troškova carine, malo je reći da bismo voleli da vidimo ove brendove u Srbiji.
LES RÊVERIES
Brend su osnovale sestre iz Njujorka – Ai Ly i Wayne Lee, koje su svoju ljubav prema muzici, poeziji i umetnosti prenele na modne komade. U ponudi je mnogo floralnih motiva i lepršavih silueta, a njihov talenat prepoznali su Net-a-Porter i MyTheresa, pa se već tri godine garderoba s potpisom ove kuće može kupiti preko pomenutih online platformi.
Haljina,
net-a-porter.com
Haljina,
net-a-porter.com
Košulja,
net-a-porter.com
Haljina,
net-a-porter.com
Haljina,
net-a-porter.com
MISSOMA LONDON
Među brendovima čiji nakit modne influenserke najviše vole, već nekoliko sezona prvo mesto zauzima Missoma London, iza kog se krije topla porodična priča o majci i njenim ćerkama. Na čelu britanskog brenda nalazi se Marisa Hordern, kojoj je ljubav prema nakitu usadila majka Michele, dok je sopstvenu proizvodnju započela uz veliku podršku sestre Sophie. Naziv Missoma upravo je izveden iz njihovih imena: MIchele, SOphie i MArisa. Tajna uspeha ove kuće jeste u tome što su pozlaćen nakit originalnog dizajna, modernog izgleda i odličnog kvaliteta ponudili kupcima po pristupačnoj ceni, a čitavu priču upotpunili su dobro promišljenim online marketingom.
Minđuše,
missoma.com
Minđuše,
missoma.com
Prsten,
missoma.com,
Prsten,
missoma.com
Ogrlica,
missoma.com
STAUD
Iako je ovaj brend osnovan pre samo četiri godine, pojedine njihove torbe stekle su kultni status, a rado ih nose i Alexa Chung i Leandra Medine. Osim odličnih aksesoara, Staud ima i sjajnu ponudu odeće.
Pantalone,
net-a-porter.com
Haljina,
net-a-porter.com
Torba,
net-a-porter.com
Torba,
net-a-porter.com
Haljina,
net-a-porter.com
RIXO
Haljine brenda Rixo već nekoliko godina spadaju u najpopularnije letnje komade na Instagramu i to s razlogom. Sjajan dizajn i odličan kvalitet komada ove kuće učinili su da za samo nekoliko godina postane mainstream u modnom svetu. Rixo su osnovale najbolje prijateljice Henrietta Rix i Orlagh McCloskey iz Australije, ali njihove komade danas nose devojke širom planete.
Haljina,
net-a-porter.com
Top,
net-a-porter.com
Suknja,
net-a-porter.com
Haljina,
net-a-porter.com
Haljina,
net-a-porter.com
BY FAR
Kada govorimo o brendovima iz Australije ne možemo da ne pomenemo By Far čije su torbe i obuća prethodnih sezona bile na listi najtraženijih, a izvesno je da će se isti scenario ponoviti i ove godine. Estetika ovog brenda ispirisana je osamdesetim i devedesetim godinama prošlog veka, a svaki komad nosi handmade oznaku.
Sandale,
net-a-porter.com
Torba,
net-a-porter.com
Sandale,
net-a-porter.com
Torba,
net-a-porter.com
Tekst: INJournal magazin
Naslovna fotografija: @annawinck
Foto: Instagram, Promo