More is more: Nova Versace kolekcija prikazana je na Milan Fashion Week-u

Na demostraciju moće i snažene žene u režiji Donatelle Versace, kreativne direktorke brenda već smo navikli. Naglašen seksipil je nešto na čemu ova dizajnerka uvek insistira. Ali, ovog puta ona je odlučila da osveži brend Versace i da se približi mlađim generacijama tako da kolekcija za jesen/zimu2015/`16 koju smo videli na Nedelji mode u Milanu odiše novom svežinom.
Radeći uvek pod parolom „More is more“, jarko crvena, žuta, zelena, ali pre svega crna boja dominiraju kolecijom uz nezaobilazne glitter detalje. Donatella je odlučila da se približi mlađim generacijama koristeći u svojim printovima neke od ključnih simbola savremenog doba popuz „@“ i „#“, ali i prerađeni grčki ključ. Svi ovi motivi našli su se na večernjim haljinama, ali i na trikotaži, pa čak i na rukavicama. Seksi komadi sa utkanim slovima koja kada se spoje daju ime Versace privukli su posebnu pažnju.
Nezaobilazne su i duboke čizme koje dosežu gotovo do polovine butina i to u crvenoj i zelenoj boji. Dok su sandale sa visokom petom u  crnoj, tamno ljubičastoj, crvenoj, kao i zelenoj boji što je posmatrače gotovo hipnotisalo.
Nisu izostali ni ključni komadi poslednjih sezona kao što su bomber jakne, pensil suknje ili bluze sa rolkom, a mnogi komadi imali su i prepoznatljiv V izraz.
Donatella se potrudila da i njene manekenke među kojima je najveća zvezda bila aktuelna Karlie Kloss izgledaju drugačije nego do sada. Umesto besprekornih frizura i lokni na koje smo navikli, ovog puta one su nosile neobavezno razbarušenu kosu sa kojom nova Versace žena odaje utisak ležernosti.

Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Foto: Instagram

Podeli

Scroll to Top