David Beckham je novo lice brenda Boss, a u kampanji za jesen/zimu 2024. pridružuju mu se i Naomi Campbell i Gisele Bündchen
U susret jesenjoj sezoni, Boss je predstavio novu kampanju u kojoj se pojavljuje impresivna postava novih poznatih ličnosti u kombinaciji sa već prepoznatljivim ambasadorima brenda. Jedan od novih saradnika je i legendarni britanski fudbaler David Beckham kome je ovo prva kampanja za Boss nakon najave o strateškoj saradnji i dizajnerskoj kolaboraciji sa ovim brendom. U kampanji se uz njega pojavljuju i nigerijski pevač i tekstopisac Burna Boy, južnokorejski glumac Lee Jong-Suk, brazilski supermodel Gisele Bündchen, legendarna Naomi Campbell, koja je ove sezone i ambasador za Boss satove, nakit i naočare, kao i italijanski teniser Matteo Berrettini.
– Drago mi je što sam deo Boss kampanje za jesen/zimu 2024, jer time započinjem dugoročnu saradnju sa brendom – izjavio je David Beckham.
Da podsetimo da još od lansiranja kampanje #BeYourOwnBOSS, nemački brend poziva pojedince da vode samostalan život ispunjen stilom i samopouzdanjem, a sada ovu poruku diže na sledeći nivo, ističući da je moć da pronađete svoj glas i budete sopstveni BOSS odluka za ceo život.
Kolekcija za jesen/zimu 2024. nudi kompletan izbor garderobe za sve prilike, savršeno se uklapajući u potrebe svakodnevnog, 24/7 načina života. Karakteristična Boss odela reinterpretirana su sa snažnim, modernim siluetama, pružajući svež pristup idealan za hladnije mesece. U kampanji, svaki od talenata beleži svoja pravila na papir u sofisticiranom poslovnom okruženju, sa korporativnim vizuelnim elementima koji su osmišljeni kao produžetak „CorpCore“ teme prvi put predstavljene na Boss reviji prošlog septembra.
Tekst: INJournal magazin
Foto: Mikael Jansson
Kreativno vođstvo: Trey Laird & Team Laird